אולי בעיה באיך שהתוכנה שאחראית על ציור בנויה

המנהלים: mari, ta_gilad

אולי בעיה באיך שהתוכנה שאחראית על ציור בנויה

הודעהעל ידי Golden » 14:07 25/12/2009

שמתי לב שהצורה שבה עובדת השיטה drawRect מכריחה את המשתמש לקחת את הנקודה בעלת רכיבי x ו- y המינימלים אם ברצונו לצייר מלבן למשל שמוגדר על ידי הנקודות (0,3) ו - (3,0)
אז כדי לצייר אותו בצורה נכונה drawRect צריך להראות ככה :
קוד: בחר הכל
drawRect(0,0,3,3)


השאלה שלי היא אם בבדיקה שלכם תתייחסו לזה שאתם צריכים לקחת את נקודה p1 כבעלת רכיבי x ו- y המינימלים כי לפי הקוד שלכם אתם לא עושים זאת :
בקובץ MyFrame.java
קוד: בחר הכל
Rectangle r = (Rectangle)draws.polygonAt(i);
Point p1 = r.getP1(), p2 = r.getP2();   
g.drawRect((int)p1.getX(), (int)p1.getY(), (int)r.getDeltaX(), (int)r.getDeltaY());


כדי להתמודד בהצלחה עם כל זוג נקודות שעל ידן מוגדר המלבן הקוד לא היה צריך להראות כך?
קוד: בחר הכל
Rectangle r = (Rectangle)draws.polygonAt(i);
Point p1 = r.getP1(), p2 = r.getP();   
g.drawRect(Math.min((int)p1.getX(), (int)p2.getX()), Math.min((int)p1.getY(), (int)p2.getY()), (int)r.getDeltaX(), (int)r.getDeltaY());
Golden
 
הודעות: 12
הצטרף: 01:18 11/11/2009

Re: אולי בעיה באיך שהתוכנה שאחראית על ציור בנויה

הודעהעל ידי mari » 08:34 28/12/2009

אתה צודק,
מטרת תוכנת הבדיקה לוודא שקיימות כל הפונקציות הנחוצות ושהן עושות מה שביקשנו בצורה שתקל עליכם לבדוק את עצמכם. היא אמורה להראות לכם בקלות אם יש לכם את הרכיבים הנדרשים ולהראות שיש שימוש לאותן הצורות שאנחנו עובדים עליהן.

מתרגל
mari
 
הודעות: 32
הצטרף: 13:13 16/11/2008

Re: אולי בעיה באיך שהתוכנה שאחראית על ציור בנויה

הודעהעל ידי adiadi » 10:48 28/12/2009

כן, אבל מה עם אני קבעתי שP1 אצלי תהיה הנקודה עם הערכים המקסימליים וP2 תהיה הנקודה עם הערכים המינימליים?
הציור לא יוצא נכון במקרה זה.
לא כדאי לשנות את הטסטר שידע להתמודד עם כל צורה ולא להכריח אותנו לשים בP1 את הנקודה עם הערכים המינימלים??
adiadi
 
הודעות: 38
הצטרף: 19:33 25/10/2009


חזור אל - מבוא לתכנות למערכות מידע

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד