עמוד 1 מתוך 1

סקר שביעות רצון משרותי מחשוב

הודעהפורסם: 07:56 31/12/2009
על ידי dcohen
סקר שביעות רצון משרותי מחשוב

Re: סקר שביעות רצון משרותי מחשוב

הודעהפורסם: 01:22 01/01/2010
על ידי gata
הבעיה עם המחשבים במחלקה, שהם לא עובדים או לא עובדים טוב (המחשב החדש בכניסה לבניין, לדוגמא, נתקע כאשר לפני יומים ניסיתי להיכנס אליו מהמשתמש שלי)
בתור סטודנט גם למדעי המחשב יש לי כמה וכמה מעבדות מחשבים להשווה והמחשבים פשוט עובדים הרבה יותר טוב. גם בסביבת ווינדוס וגם בלינוקס.
אני לא יודע מה הסיבה הטכנית שבגללה זה נובע, (אני לא משווה זמני ריצה של אלגוריתמים וחישובים במאטלב, אלא משימות פשוטות של גלישה באינטרנט, פתיחת קבצי PDF וחישובים פשוטים במאטלב :))
אבל בסופו של יום רוב הסטודנטים מעדיפים לא להשתמש במחשבים בכיתת המחשבים או בכלל בכל שאר המחשבים המחלקה וחבל.
אין לי הצעה מעניינת לשיפור חוץ מלבוא ולהשוות את המחשבים במחלקה למחשבים במחלקות אחרות.

Re: סקר שביעות רצון משרותי מחשוב

הודעהפורסם: 23:09 07/01/2010
על ידי gata
אני כותב כאן שוב ע"מ לחדד שבדקתי עם כמה וכמה סטודנטים מהשנתון שלי שגם אינם מרוצים מרמת אחזקת המחשבים
יש דיון בנושא viewtopic.php?f=20&t=3548
אני מוכן לקחת את מי שאחראי לסיבוב במעבדות של מדעי המחשב, בדקנו ואין להם איזה יתרון טכנולוגים (זיכרון או מעבד) שמצדיק את הפערים
לדעתי זה פשוט משהו עקום בהתקנה הראשונית או משהו כזה.
בנוסף בקשתי מנציגי הועד של שנה שניה גם לבדוק עם השנתון שלהם את דעתם בנושא.

בכבוד אלון גת
נציג ועד שנה ג.

Re: סקר שביעות רצון משרותי מחשוב

הודעהפורסם: 07:17 08/01/2010
על ידי dcohen
ביקשתי מהרפרנט שיגיב/יטפל גם בבעית ה-PDF שהעלתם אתמול,
וגם בבעיה הכללית שהעלית כאן.

בנוסף הוא אמור לטפל בבעית המדפסת -
סמנכ"ל מחשוב הפנה אותנו למי שאחראי על הנושא.

Re: סקר שביעות רצון משרותי מחשוב

הודעהפורסם: 19:11 13/01/2010
על ידי dcohen
אחראי המחשוב העביר את התשובה הבאה:

בעיית הpdf נפתרה ע"י התקנת acrobat במקום foxit.

בעיית זמני ריצה -- זכרונות הועלו ל-1Gb.

בעיית המדפסת -- זו באחריות דקנט הסטודנטים. נראה שהתהליך הוא שהסטודנטים יפנו ישירות לדקן שלהם.

למסטרנטים נוספה גישה למדפסת המחלקתית לחדרים 319,321 באישור הרמ"ח


אם יש עדיין בעיות נא התיחסו כאן או פנו ישירות לאחראי המחשוב המחלקתי (בוריס צוקרמן)