ניהול פורומים

עמוד הבית: www.bgu.ac.il/computing
הפורום נועד לצורך שאלות, העלאת רעיונות ודיון בנושאי המחשוב ומערכות המידע באוניברסיטה.
במקרה של פתיחת תקלה יש לשלוח דוא"ל לכתובת helpdesk@bgu.ac.il עם קישור להודעה

המנהלים: amirsol, ak

ניהול פורומים

הודעהעל ידי יואב עציוני » 18:50 31/10/2007

ביקשתי לבדוק האם האופציות הבאות יכולות להיות זמינות עבור הפורום

1. שליחת מייל עבור כל הודעה בפורום של הקורסים שאני מתרגל
2. לנקות את הפורום מהדיונים של סמסטר קודם ( או לפתוח תת פורום בסגנון פיסיקה 1 לתעו"נ - סמסטר א 2008) ההודעות של סמסטרים קודמים לא מועילות

להלן תגובתו של דורון:


dcohen כתב:יש בכרטיס האישי אופציה לalert על תגובות למה שאתה כותב.
זה לא בדיוק מה שאתה רוצה.
יתכן שיש מוד כזה להתקנה - אבל בנושא כזה עליך לפנות בפורום של אגף מחשוב.
לעת עתה הם לא "השקיעו" בבקשות כאלה, אז אל תצפה להרבה.

לגבי ניהול פורום - ביקשתי מאגף מחשוב כבר מזמן התקנת מוד של "מנהלים זוטרים"
אבל הם לא הגיבו בינתיים. זה אומר שכרגע רק מנהל ראשי יכול לתחזק את הפורום.
אני אומנם "מנהל ראשי" אך איני מוכן לתת שרותים כאלה.
אם אוכל להסמיך בעתיד "מנהל זוטר" (אסיסטנט או רפרנט) זה יפתור את הבעיה.



האם יש אפשרות לסייע?
יואב עציוני
 
הודעות: 209
הצטרף: 09:07 10/05/2007

חזור אל מחשוב ואינטרנט

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד