עמוד 1 מתוך 1

הצעה פשוטה למיפוי גורמי שרות

הודעהפורסם: 18:15 13/08/2007
על ידי dcohen
הפניה של אלון לפקולטה של הנדסה ממחישה בעיה כללית שאנו נתקלים בה יום יום -
לא ברור מה הדרך שיש לפנות לגורם שרות על מנת לקבל שרות.

כיום עומדות האפשרויות הבאות בפני הסטודנט או איש הסגל:
(1) פניה באמצעות הפורום
(2) פניה באמצעות דוא"ל השרות sherut@bgu
(3) פניה ישירה באמצעות דוא"ל
(4) פניה ישירה באמצעות מערכת יעודית

ברצוני להציע שיהיה עמוד אחד באתר השרות שבו תהיה רשימה
של כל גורמי השרות, ומה הדרך שבה ניתן לפנות לכל גורם.



דוגמה למה שיכול להיות כתוב שם:
* המחלקה לפיסיקה - פורום
* אגף מחשוב / בקשות ורעיונות - פורום
* אגף מיחשוב / דיווח תקלות ע"י סגל(?) - http://cyborg-mt.bgu.ac.il/cyborg/index.jsp
* מנהל תלמידים - לא נותנים שרות - יש לפנות דרך ועדת משתמשים של הפקולטה או דרך הפורום של אגף מחשוב
* הפקולטה להנדסה / סטודנטים של הנדסה - http://cmsprod.bgu.ac.il/engn/Contact
* הפקולטה להנדסה / לקוחות אחרים??? - mailto:engadm@bgu.ac.il


כמו כן לדעתי צריך לרשום שם מה התפיסה של אב"ג לגבי זמן תגובה לדוא"ל,
ומה עושים אם אין תשובה נגיד תוך שבוע.
האם הנוהל הוא לשלוח את הדוא"ל עוד פעם עם CC לדוא"ל השרות?



כמובן שאפשר לעודד את כולם לפתוח מדורי פורום כדי לפשט את כל העניין.


!