דף 1 מתוך 1

מבחן 2009 סמסטר קיץ, מועד א'

נשלח: 09:41 24/06/2010
על ידי מור דקל
שלום אנשים
נתקלנו במספר בעיות בפתרון מבחן זה:
1. א'. האם התכוונו שנרשום ליד העלים הקרובים יותר לשורש (אלו שבצד שמאל) שכיחויות גבוהות יותר, וככל שמתקדמים ימינה ולמטה- שכיחויות נמוכות יותר?
1. ד'. איך פותרים את זה??
3. לא מובן בפתרון, אם השתמשו בגיבוב עם שרשור, איך יתכן שמצאו את class בo(1)? הרי צריך לעבור על הרשימה המקושרת...

נשמח לתשובות והבהרות.
שלומי ומור.

Re: מבחן 2009 סמסטר קיץ, מועד א'

נשלח: 12:58 26/06/2010
על ידי orp
לגבי שאלה 1:
אני לא בטוחה אבל תרשמו מה שאני עשיתי (מימין לשמאל):
14 13 5 4 3 1 2
הרעיון הוא שמתחילים מ2 השכיחויות הכי קטנות (בצד ימין)
בדוגמה שלי הסכום שלהן הוא 3 אחר שוב מחברים את שתי השכיחויות הכי קטנות (כאשר 1 ו-2 הפכו להיות 3) ומחברים אותם עם 3
וכן הלאה... תמיד מחברים 2 הכי קטנות מימין לשמאל כאשר הסכום שלהן הופך לשכיחות חדשה.

ולגבי סעיף ד'
אני עניתי שכן, זה היה באחד מתרגילי הבית להגשה ( נראה לי 2) שכל פעם מחלקים את המערך ל-2 ואם התא הקטן ביותר בחצי הימני מכיל 10 אז ממשיכים לחלק ב-2 את המערך השמאלי ואם לא אז את הימני. עדיף להסתכל בפתרון שפרסמו לתרגיל 2 על האפסים...

מקווה שלא הטעיתי.