חוסר זהות בין היקף השעות בשנתון לבין היקף השעות הניתן בפועל

ניתן לפנות ליו"ר ועדת הוראה עם שאלות / הצעות / בקשות / תלונות. אם יש בעיה עם קורס או עם מעבדה יש לפנות תחילה לאחראי האקדמי (ראו מדורי קורסים ומעבדות בפורום מקביל)
שלח תגובה
אלון
הודעות: 45
הצטרף: 10:09 09/08/2007
מיקום: תלוי אם מתבוננים או לא
יצירת קשר:

חוסר זהות בין היקף השעות בשנתון לבין היקף השעות הניתן בפועל

שליחה על ידי אלון » 13:13 03/03/2008

שיטות 1
לפי השנתון אמורות להינתן 2 שעות הרצאה ו 2 שעות תרגול כאשר "שעת תרגול אחת תינתן במתכונת הרצאה על ידי המרצה או בפיקוחו".
בפועל ניתנות 2 שעות הרצאה ע"י המרצה ו2 שעות תרגול ע"י המתרגל בלבד.
- מדוע אם כן לא מתקיימת שעת התרגול הנוספת?
נערך לאחרונה על ידי אלון ב 19:47 12/03/2008, נערך פעם 1 בסך הכל.

dcohen
הודעות: 2071
הצטרף: 10:13 22/02/2007
מיקום: פיסיקה, חדר 310
יצירת קשר:

שליחה על ידי dcohen » 19:50 03/03/2008

באשר לשיטות 1 -
פניתי למרצה. הוא כנראה לא היה מודע למה שמוגדר בשנתון.
טוב שהערת את תשומת ליבנו.
יש לראות מה תהיה החלטתו בנושא.
בכל מקרה אני מבין שיש 2 שעות תרגול, כך שלא קופחתם
למעט העובדה שהמרצה לא נותן בעצמו את אחת מהם.


לגבי פיסיקה 1 - יש לפנות לפרופ' גדלין.
הוא מאוד קואופרטיבי בנושאים כאלה
והתערבותי אינה נדרשת.

אלון
הודעות: 45
הצטרף: 10:09 09/08/2007
מיקום: תלוי אם מתבוננים או לא
יצירת קשר:

שליחה על ידי אלון » 20:27 03/03/2008

תהיה החלטתו של פרופ' זרמי אשר תהיה,
שתי שעות התרגול בשיטות הן איחוד של שעה+שעה (רפורמה שאנחנו ביקשנו), כך שאנחנו מתורגלים בכיתה עם 90 תלמידים.
בעוד שבפיסיקה או אלגברה לדוגמא, התרגולים הן בכיתות של כחצי מכמות זו.
האם יש אפשרות להסדיר תרגולים בהיקף כזה?

ביקשתי את תגובתו פרופ' גדלין בנושא.

gedalin
הודעות: 1534
הצטרף: 18:16 12/04/2007

פיסיקה 1

שליחה על ידי gedalin » 21:44 03/03/2008

אלון
אולי שמת לב שמתוך 8 שעות כמחצית היתה תירגול. גם היום מתוך 3 שעות היו שעתיים של תרגול ורק שעה של חומר חדש (הרצאה). קצת מוזר לי לשמוע שלא נוגעים בנושאים שאני מלמד כי כל פעם אחרי שאני מלמד חומר חדש אני מתרגל אותו בעצמי בכיתה. אם תשים לב לקצב ההתקדמות תגלה שהוא בהתאם לתכנית השבועית אשר פורסמה באתר, ז"א איננו מהיר יותר. שעות נוספות מוקדשות לתרגול. גם מחר לפחות שעה אחת תהיה מוקדשת לתרגול. בפועל יהיה לכם השבוע 3 שעות הרצאה, 3 שעות תרגול ע"י המרצה ושטתיים תרגול ע"י המתרגל. במה אתה מציע לקצץ ?

אלון
הודעות: 45
הצטרף: 10:09 09/08/2007
מיקום: תלוי אם מתבוננים או לא
יצירת קשר:

שליחה על ידי אלון » 01:38 04/03/2008

נמחק
נערך לאחרונה על ידי אלון ב 19:48 12/03/2008, נערך פעם 1 בסך הכל.

DoReMiFa
הודעות: 58
הצטרף: 00:19 20/04/2007

שליחה על ידי DoReMiFa » 01:55 04/03/2008

אלון כתב:אפשר לקצץ לי איזו יד...
מתנצל על הבורות שהפגנתי

זה אולי קשור לכך שבתרגולים שלך אני מבולבל לא פחות מאשר בהרצאות.
לפעמים לוקח לי יותר משעה כדי להבין את הפיתוח שלך בתרגיל כלשהו.
אין לי ספק שאתה המרצה הכי טוב שלמדתי אצלו עד כה אבל אתה שוטף אותי במידע ואני לא מצליח לספוג הכל.
אני יודע שידע נרכש בעבודה עצמית והרבה ממנה וגם שמי שלא עומד בקצב אולי לא שייך לכאן.
התרגולים של אסף נעשים לאט ואני יוצא מהם מחוייך ולא הלום.
טוב, לא זו הבמה לגחמות שלי.

תודה על התגובה.
אל תדאג אלון.
לפי הכירותי עם הקורסים שלקחתי עם פרופ' גדאלין (פיסיקה 1\2 ואלקטרודינמיקה) אי אפשר להבין הכל מיד... בד"כ יצא שאתה "תעכל" את החומר במשך הסמסטר כך שלקראת תקופת המבחנים (בד"כ יום לפני :wink: ) הוא יתיישב טוב טוב בראש.

כמובן שאני מדבר רק בשם עצמי, אבל לפחות בקשר לחומר המועבר, אני יודע שהרוב אם לא כולם, מתקשים לעכל אותו.

נ.ב במצב אידיאלי אתה אמור להבין את החומר אחרי שאתה עובר בבית, על מה שהיה בהרצאה.
אבל בתכלס לרבים, או לי לפחות, זה לא היה כל כך אידיאלי.

Alon Oring
הודעות: 63
הצטרף: 12:15 12/07/2007

שליחה על ידי Alon Oring » 19:29 04/03/2008

הבעיה היא שבניגוד לקורסים אחרים, בעיקר קורסים במתמטיקה, אחרי שראית את הפיתוח נגמרה העבודה ונגמר התיחכום, ואפשר לסמן V על החומר הנלמד. בפיסיקה צריך לשבת מול הפיתוח שנעשה בכיתה, לקרוא בספרים, לפתור תרגילים ברמות קושי שונות ורק אז אפשר להגיד שהחומר "נלמד".

אלון
הודעות: 45
הצטרף: 10:09 09/08/2007
מיקום: תלוי אם מתבוננים או לא
יצירת קשר:

שליחה על ידי אלון » 22:59 04/03/2008

אני מאוד מבקש לא לשנות את נושא השרשור
פניות ותגובות בנושא יתקבלו בברכה, אך אם אין כאלו
נמתין בסבלנות לתשובות פרופ' כהן ופרופ' זרמי.

אנונימי
הודעות: 3
הצטרף: 12:33 05/03/2008

לאלון, זרמי, גדלין ודורון

שליחה על ידי אנונימי » 12:44 05/03/2008

אלון,
דאגת לשעתיים תרגול של 90 איש במקום שעה של 45, מה אתה רוצה? תפסיק לסתור את עצמך,
אתה ועד. אם אתה מתלונן מיוזמתך דאג לציין זאת בראש המייל
לא כל הכיתה מאחוריך בקשקושים וההתחכמויות האלה, אם היית מיידע אותנו אולי היינו מבינים על מה גדלין מדבר כשהוא עונה על תגובה בפורום.

למרצים - אני כותב/ת בעילום שם כדי לא להכנס לתקלים מיותרים עם סטודנטים קטנוניים
דעו שכמה סטודנטים שותפים לדעתי (ושוב - אין זו דעה רשמית של הסטודנטים לפיסיקה)
וכן אני מתנצל/ת בשם אלון על שהטעה אתכם לחשוב שכל השנתון עומד מאחוריו בעניין זה.

נ.ב.
אלון, תפתח לעצמך בלוג או משהו ותתמרמר שם...

אלון
הודעות: 45
הצטרף: 10:09 09/08/2007
מיקום: תלוי אם מתבוננים או לא
יצירת קשר:

שליחה על ידי אלון » 18:32 05/03/2008

אנונימי יקר, קרא, הבן, השכל ואחר כך תשטיח את הביקורת.
מאחר שזה כנראה לא פשוט עבורך, אני אפשט את הדברים.

(1) בקורס שיטות1 אמורות להינתן 2 שעות תרגול כאשר אחת מהן אמורה להינתן ע"י המרצה או בפיקוחו
עובדה שמצויינת בשנתון, מקווה שעדיין אין לך ביקורת

(2) בתחילת הסמסטר קיבלנו רק שעת תרגול אחת עם גדעון ופעלנו ע"י סקר שהוכרע ברוב קולות למעבר לתרגול בן שעתיים בכיתה מלאה
דמוקרטיה, אם יש לך ביקורת תתמודד

(3) לאחרונה התוודעתי לשנתון (מה שכתוב בסעיף (1)), משמע שמראש היה מגיע לנו תרגול בן שעתיים ומשמע, אין סיבה שהתרגולים יבוצעו בכיתה מלאה של 90 תלמידים.
התנאים שלך הורעו ללא ידיעתך, אם אתה מעדיף את המצב הזה, ליבי אליך

(4) פתחתי את השרשור הזה בהמלצת דורון כהן כדי לברר למה יש הבדלים בין קובץ הקורסים לשנתון ובהתאם לדאוג שמה שאתה אמור לקבל, יעמוד לרשותך.
אם אתה עדיין חושב שאני פועל נגד האינטרסים של התלמידים, קח קורס בלוגיקה

(5) גם אם לא הייתי בועד, הייתי פותח את אותו שרשור בדיוק.
אני דואג לקבל את מה שמגיע לי, בשביל זה קיים התת פורום ועדת הוראה.
שים לב לכותרת שלו : "ניתן לפנות ליו"ר ועדת הוראה עם שאלות / הצעות / בקשות / תלונות."
הפורום פתוח לכתיבה לא רק למרצים או חברי ועד, הוא פתוח לכולם.
חופש הביטוי, ודאי נתקלת במושג

(6) הפורום פתוח לקריאה לכל מי שחפץ בכך, עם כל הכבוד אני לא אמור לידעך אותך שפתחתי נושא כמו שאתה לא מיידע אותי כשאתה מגיע לאביבה בנושא זה או אחר.

(7) הועד זה לא משרה והחברות בו היא ללא קדנציה ומן הסתם ללא כל תמורה
כל אחד שמעוניין בכך מוזמן לרכז פניות ולהפנות אותן הלאה,
קרי, החברות בועד פתוחה לכולם.


אני מקבל את הדעה שלך על אף שאני לא אוהב אותה
אין לי בעיה איתך ולא הייתי מפתח איתך תאקל גם אם הייתי יודע מי אתה
אנחנו משחקים כדוגל ב 20:00 במרכז ספורט, אתה מוזמן לבוא.

אנונימי
הודעות: 3
הצטרף: 12:33 05/03/2008

אלון תשמע

שליחה על ידי אנונימי » 10:16 06/03/2008

אם אתה רוצה להטיף על דמוקרטיה תבחר בצורה דמוקרטית לועד
אני הצבעתי שלוש פעמים נגד הארכת תרגול שיטות אז אל תבלבל לי את המוח על רוב קולות, רוב הקולות לא ידעו שיש הצבעה

לגבי הרעת התנאים שלי - רק אתה אחראי, וזה היה אמור להיות לגיטימי אם כל הכיתה הייתה מודעת למהלכים שאתה יוזם

אין לי בעייה עם סעיף 6, לך יש בעייה כי אתה "נבחר" (לכאורה) של הציבור וכשאתה כותב משהו לכאורה רוב הכיתה מאחוריך
ולכן הכי חשוב, מה שהתעלמת ממנו - למה אתה לא מודיע שאתה מדבר בשם עצמך??
זו אחראיותך המינימלית בתפקיד

ואני יו"ר האופוזיציה (כמוך, אני אנוכי ועצמי הסכמנו ברוב קולות על המינוי)

אלון
הודעות: 45
הצטרף: 10:09 09/08/2007
מיקום: תלוי אם מתבוננים או לא
יצירת קשר:

שליחה על ידי אלון » 13:32 06/03/2008

אנונימי יקר הסגרת את עצמך...
זה היה לפני חודש, יום שלישי 12:00 בצהרים סוף שיעור פיסיקה, בדרך לתרגול של אסף, ניגשת אלי ואמרת שיש פירצה בסקר שערכנו.
תיארת איך מחקת את הcookies במחשב שלך והצבעת 3 פעמים נגד הארכת התרגול.
אין כאן איפה להתבלבל, היו רק 3 קולות נגד.

אז למה אתה לא אומר מי אתה? קוראים לך ניצן ואתה אחד הטיפוסים הכי ארסיים שיצא לי לפגוש.

ראשית, אתה חלק מהועד כיתה http://bgu.uniclass.co.il/phy07/index.php?vaad
פנית אלי בסוף שיעור שיטות בחדר 245 בנין 72, קומה 2 דלת צפונית ושאלת איך נבחרתי לועד, הסברתי לך והפניתי אותך לקישור הבא : http://myforum.bgu.ac.il/phpBBHeb/viewtopic.php?t=764
אני מתאר לעצמי שלא טרחת לקרוא בו אבל אולי תפתיע אותי. בכל מקרה שאלת מה אתה צריך לעשות כדי להיות בועד ועניתי לך כלום, שצריך אנשים לועד ובייחוד מישהו שלומד פיסיקה-חומרים.
אז מאותו רגע אתה חלק מהועד. גם ביקשתי ממך בשיחת טלפון לבוא איתי למשרדי האגודה ולרשום אותך כועד כיתה מחלקתי אבל התעלמת באלגנטיות.
מעבר לזה, בשבועיים הראשונים, ליהי ואני כיתבנו אותך בכל השיחות הפנימיות ובדברים שחשבנו עליהם. מעולם לא הגבת ולא חלקת את דעתך באותם התכתבויות שלימים הפכו להיות רפורמות שהועד הציע (דוגמת הפקטור בחדו"א).

מי שמעוניין קצת להבין על הועד ואיך הוא נבחר השנה מוזמן לקרוא בקישור הבא: http://physweb.bgu.ac.il/ARCHIVE/StudentsAgudaVaad.pdf
לגבי המקרה הספציפי שלנו, זה בשרשור הזה: http://myforum.bgu.ac.il/phpBBHeb/viewtopic.php?t=764 מספיק יהיה לקרוא רק את ההודעה הראשונה והאחרונה.


לגבי ההחלטה שהתקבלה לשינוי מתכונת התרגול בשיטות.
וודאי שכולם ידעו שיש הצבעה, אני אישית עמדתי מול כל הכיתה תיארתי את הנושא וביקשתי שיכנסו לאתר ויצביעו.
אני מקווה שלא רבים נהגו כמוך ועקפו את המערכת כדי להצביע מספר פעמים ולהזכירך, אתה אמרת לי שאתה מודע לכך שרוב הכיתה מעוניין בכך אבל אתה "לא יודע איך"...

אז שלום לך מר יו"ר אופוזיציה, אני נפעם משגעון הגדלות שאתה שרוי בו.
יש לי שאלה בשבילך. אם נערוך הצבעה בכיתה, האם תסכים להניח את החרבות שלך?

jarondl
הודעות: 563
הצטרף: 02:05 16/08/2007

אפשר להעביר את השיחה הזו לפורום הסטודנטים?

שליחה על ידי jarondl » 16:45 06/03/2008

אפשר להעביר את השיחה הזו לפורום הסטודנטים? אין לה קשר לועדת הוראה, ואני בעד לשמור על הכביסה המלוכלכת הזאת "בבית". חבל שדווקא שני אנשים פעילים כמוכם יוציאו את המרץ בקרבות פנימיים במקום לעזור לשאר הסטודנטים.

ועכשיו לנושא העיקרי, שהוא איכשהו קשור לפה, שעת התרגול עם מרצה בשיטות.
חשוב שהשעה תתואם עם הועד והסטודנטים. אני מציע, אם אפשר, את יום רביעי בין 12 ל1, או אולי את יום שני בין 12 ל14, כי אז יש לנו חלונות.
יום חמישי הוא בעייתי להרבה סטודנטים, מטעמי תעסוקה וכו'.

אנונימי
הודעות: 3
הצטרף: 12:33 05/03/2008

סיכום

שליחה על ידי אנונימי » 10:12 10/03/2008

אתה מסלף את האמת בצורה משכנעת מאוד
אני כותב לך את האמת בפנים
לך יש בעיה איתי (נ.ב. - תודה על המחמאות)
לי יש בעיה עם [b]חלק[/b] מהדברים שאתה עושה

ושוב- עדיין לא כתבת דבר על דרישתי שתציין שאתה כותב בשם עצמך כשהמצב כזה

בקיצור - אין לי צורך ב"דו קרב" אני לא רוצה את הנעליים שלך אז תעשה מה שאתה רוצה

וגם אני...

שלח תגובה

חזור אל “ועדת הוראה”