קורסים במתמטיקה

ניתן לפנות ליו"ר ועדת הוראה עם שאלות / הצעות / בקשות / תלונות. אם יש בעיה עם קורס או עם מעבדה יש לפנות תחילה לאחראי האקדמי (ראו מדורי קורסים ומעבדות בפורום מקביל)
שלח תגובה

ועדת הוראה של פיסיקה צריכה

לא להתערב באופן שהנושא מנוהל במתמטיקה
2
9%
לדרוש יישום מדיניות אתרים כמו בפיסיקה
21
91%
 
סך הכול הצבעות: 23

dcohen
הודעות: 2061
הצטרף: 10:13 22/02/2007
מיקום: פיסיקה, חדר 310
יצירת קשר:

קורסים במתמטיקה

שליחה על ידי dcohen » 18:29 16/07/2007

מה אתה מצפה מועדת הוראה של פיסיקה בנושא קורסים במתמטיקה
(לא בהיבט של שינוי סילבוסים שזה כל הזמן נתון בטיפול הדרגתי)

Lior_y
הודעות: 44
הצטרף: 20:18 19/04/2007

Re: קורסים במתמטיקה

שליחה על ידי Lior_y » 22:29 16/07/2007

dcohen כתב:מה אתה מצפה מועדת הוראה של פיסיקה בנושא קורסים במתמטיקה
(לא בהיבט של שינוי סילבוסים שזה כל הזמן נתון בטיפול הדרגתי)
בתור מישהו שנכווה מהמחלקה למתמטיקה בקורס מישדי"פ, אתר קורס היה יכול לעזור בצורה יוצאת דופן. המתרגלת השתדלה לעשות כמיטב יכולתה, אבל היא לא יכלה לדחוס 3 שעות של שיעור לשעה של תירגול.

dcohen
הודעות: 2061
הצטרף: 10:13 22/02/2007
מיקום: פיסיקה, חדר 310
יצירת קשר:

שליחה על ידי dcohen » 18:57 17/07/2007

אני תמה איך ההצבעה הקוהרנטית במשאל זה "מתישבת"
עם האופוזיציה המסוימת שיש למדיניות האתרים (מוגזמת/מיותרת) במשאל מקביל...

תאוריה אפשרית אחת: מדובר בעמדה של אסיסטנטים.

רעיונות נוספים?

DoReMiFa
הודעות: 58
הצטרף: 00:19 20/04/2007

שליחה על ידי DoReMiFa » 21:55 17/07/2007

dcohen כתב:אני תמה איך ההצבעה הקוהרנטית במשאל זה "מתישבת"
עם האופוזיציה המסוימת שיש למדיניות האתרים (מוגזמת/מיותרת) במשאל מקביל...

תאוריה אפשרית אחת: מדובר בעמדה של אסיסטנטים.

רעיונות נוספים?
האתרים בהחלט חשובים... לפחות לי אישית במהלך הסמסטר האתרים הפכו את הגישה לתכנים של קורסים לקלה ביותר, ועזרו בעוד הרבה מובנים כגון ידיעת מצב ההתקדמות בחומר (פרסום הסילבוס ו\או תוכנית הלימודים), וגם לפי דעתי כך הרבה יותר קל לעקוב אחרי עדכונים של המרצה.
בנוסף בתקופות המבחנים כשאני לומד אני נכנס לפחות 3 פעמים לאתר בשביל צרכים כאלה או אחרים.. אז בהחלט האתרים הם נכס.

לכן אני לא חושב שיש סיבה כלשהיא שסטודנטים לא יעריכו את מה שהאתרים תורמים לנו, כי הם בהחלט תורמים.
דימה.

shore
הודעות: 6
הצטרף: 12:56 18/07/2007

ראה משאל מדיניות אתרים

שליחה על ידי shore » 13:37 18/07/2007

לדעתי אי אפשר שפיסיקה יתערבו למתמטיקה.

אבל בחייאת רבאק, כבר 2008 עוד מעט - עוד לא הבנתם שזה קל פשוט ומדעי המחשב עשו את זה כבר
רק צריך שכל הפקולטה תעמוד בסטנדרט !

Ron N
הודעות: 6
הצטרף: 20:26 19/04/2007

לא אין צורך להתערב

שליחה על ידי Ron N » 15:07 18/07/2007

לדעתי אין סיבה שהמחלקה לפיסיקה תתערב בעניין,

זאת משום שלטעמי,
מדובר בקורסים מאוד בסיסים והייתי אומר גם תעשייתים,
משדיפ חדוא אלגברה ושיטות שאני משווה אותו לקורס שנקרא "אנליזה משהו"

בקורסים הללו בדר"כ יש את אותה חוברת תרגילים שכולם רוכשים פותרים אותה ובזה נגמר הסיפור.
כך האינטנרנט לא ממש פונקציה בתהליך (מתייחס לאלגברה ,חדוואות ומשדיפ)
כך שסה"כ
אני לא חושב שקיום אתר קורס מוצלח (בקורסים הנ"ל) ישפר באופן משמעותי את סיכוי של הסטודנט לקבל ציון יותר טוב.

Lior_y
הודעות: 44
הצטרף: 20:18 19/04/2007

Re: לא אין צורך להתערב

שליחה על ידי Lior_y » 00:44 19/07/2007

Ron N כתב:לדעתי אין סיבה שהמחלקה לפיסיקה תתערב בעניין,

זאת משום שלטעמי,
מדובר בקורסים מאוד בסיסים והייתי אומר גם תעשייתים,
משדיפ חדוא אלגברה ושיטות שאני משווה אותו לקורס שנקרא "אנליזה משהו"

בקורסים הללו בדר"כ יש את אותה חוברת תרגילים שכולם רוכשים פותרים אותה ובזה נגמר הסיפור.
כך האינטנרנט לא ממש פונקציה בתהליך (מתייחס לאלגברה ,חדוואות ומשדיפ)
כך שסה"כ
אני לא חושב שקיום אתר קורס מוצלח (בקורסים הנ"ל) ישפר באופן משמעותי את סיכוי של הסטודנט לקבל ציון יותר טוב.
אני מניח שבכל הקורסים המתמטיים שעשית המרצה היה סביר וניסה ללמד.
ברגע שתתקל במרצה שלא עושה את המאמץ המינימלי ללמד, רק אז תעריך את המשמעות של אתר טוב.

שלח תגובה

חזור אל “ועדת הוראה”