הקוד האתי של הסטודנטים, שיטת האמון

ניתן לפנות ליו"ר ועדת הוראה עם שאלות / הצעות / בקשות / תלונות. אם יש בעיה עם קורס או עם מעבדה יש לפנות תחילה לאחראי האקדמי (ראו מדורי קורסים ומעבדות בפורום מקביל)
dcohen
הודעות: 2070
הצטרף: 10:13 22/02/2007
מיקום: פיסיקה, חדר 310
יצירת קשר:

שליחה על ידי dcohen » 21:19 07/08/2007

אם עוסקים בפילוסופיה אז ההגדרה שלי איפה מתחיל השקר היא אחרת.


אם שואלים אותי "האם אני שומר על החוק"
התשובה שלי תהיה "כן" ואני אפילו אחתום על הצהרה אם אדרש.


אבל אם יתנו לי רשימה מפורטת של חוקים שליד כל אחד אני צריך
לחתום שאני מקיים אותם - אז התמונה תהיה שונה.
כיוון שאם יופיע החוק "אסור לעבור מעבר חציה באדום",
אז אני לא אוכל "לחתום" שאני מקיים את החוק הזה.


כך שיש כאן עניין של רזולוציה.



אני מקווה שהאנלוגיה עם טופס הנוכחות ברורה:
לא סתם דרשתי חתימה נפרדת על כל תאריך+שעת הגעה,
בנוסף לחתימה גלובאלית על קיום המדיניות / דרישות קורס.


ולדעתי הקשר האישי הוא לא רלבנטי,
למרות שאני מסכים שקשה יותר לשקר לאדם באופן אישי "בעיניים".



!

dcohen
הודעות: 2070
הצטרף: 10:13 22/02/2007
מיקום: פיסיקה, חדר 310
יצירת קשר:

שליחה על ידי dcohen » 21:34 07/08/2007

ואם מדברים על החוק שאומר שאסור לעבור מעבר חציה באור אדום --

אז נשאלת השאלה האם יש הצדקה לכך שהמשטרה מתעללת בהולכי הרגל.

התשובה היא:


אם "הזלזול" בחוק הזה אינו גורם לתאונות - אז ראוי שהם יעלימו עין.
יש דברים אחרים יותר חשובים שהם יכולים לעשות.

אבל אם הזלזול בחוק גורם לתאונות. זה כבר סיפור אחר....



ושוב אני מקווה שהאנלוגיה עם מה שהלך בקורס היא ברורה.
לא סתם החלטתי לבדוק מה שאנשים "מצהירים"...


!

ptal
הודעות: 50
הצטרף: 12:30 24/04/2007

שליחה על ידי ptal » 21:50 07/08/2007

אני לא מתווכח ולא טוען כנגד מדיניות הקורס לפרטיה.

אני מנסה לטעון טענה בנוגע למהות, והיא אמון.
יש בי גאווה על כך שאנו מקבלים יחס של אמון. בקורס כללי שלקחתי במדעי הרוח נידהמתי לגלות שהמרצה מקריא נוכחות (רשימה של כ 60 איש אחד אחד) נחרתי בבוז ומלמלתי שזוועה כזאת לא קיימת במחלקתנו.
בדברים שכתבתי מקודם היה ניסיון לנתח את הבעיה על שורשיה, שחורגים ממחלקתנו הצנועה.
אני שואף לאוטופיה של אנשים שמתנהגים לפי רצונם החופשי ומתוך מודעות למעשיהם. לא מתוך שיטור ובאמירות: יש חוקים עכשיו לציית!!
כאמור בדברי קודם יש נורמות פסולות שנהוגות כיום. כאשר עושים משהו בניגוד לנורמות האלו , כמו קורס עם מדיניות של אמון צריך לנקוט צעדים מיוחדים על מנת שזה יעבוד. כמה שזה נישמע אבסורדי. בדברי ניסיתי לטעון כיצד לגרום למעשה מהפכני כזה להצליח.

לסיכום: אני כולי תיקווה שהמחלקה תהיה מקום של אמון הדדי, כך נעים יותר לעבוד!

db44
הודעות: 31
הצטרף: 14:42 16/05/2007

אאהה

שליחה על ידי db44 » 00:25 08/08/2007

אני קראתי חלק מהדברים שרשומים פה ובאמת לא יודע אם לצחוק או לבכות...

בכל מקרה,

אני חושב, שכל הקטע הזה של "אמון" הוא "overly rated"

ברור שיש סטודנטים שהגיעו לכל השיעורים שיכלו ובטוח יש כמה ש"עיגלו פינות"...

אני רק נזכר בסמינרים למינהם שהם גם נוכחות חובה, וגם שם יש הרבה בעיות "תרשום אותי", ואנשים גם באים חצי שעה אחרי הזמן, נרשמים בטופס ונעלמים אחרי 10 דקות.... גם שם יש בעיה. (אבל מי רשם את הנוכחות של המרצים?... גם המרצים מזלזלים בקורס הזה, חצי מהפעמים התבטל הסמינר בגלל מרצה שלא הגיע, ממי נלמד אם לא ממכם?)

אם תכשיל עכשיו 8 אנשים, אז בסדר, אבל חוץ מזה שאתה תראה בעיניהם "זבל" בגלל שגרמת להם לא לסיים את התואר זה לא יתרום שום דבר. האם זה ילמד אנשים לקח? האם אתה חושב שזה מה שיגרום לסטודנטים שנה הבאה לבוא לכל השיעורים ולא לאחר? אז התשובה שלי היא *ממש לא* ואני חושב שגם אתה יודע את זה.

האם אנחנו שונים ממחלקות אחרות? האם אתם חושבים שפיזיקאים הם יותר "אמינים" מסטודנטים לפילוסופיה/ מדעי ההתנהגות. וכו'? למה שם מקריאים שמות ולא נותנים בהם אמון..?
האם התעוורתם מהגאווה של עצמכם? (מדובר גם על מרצים וגם על סטונדטים כמובן)

נכון שזה נראה מטומטם, נכון שזה מצביע על חוסר אמון, נכון שזה ירגיש כאילו אנחנו לא באמת שנה שלישית אלא ילדים בביה"ס... אבל לצערי זה הפתרון היחידי כרגע. אטומים שואפים להגיע לרמת היסוד במינימום אנרגיה... כך גם סטודנטים, אם פשר לעבור קורס במינימום אנרגיה כך זה יהיה, הרי אנחנו סה"כ ערימה של אטומים מהלכים...

לכן צריך לשלול את האפשרות הזאת בטבע.

טוב, בטבע אי אפשר אולי, אבל לפחות בשיעור נוכחות חובה אפשר. זאת דעתי, סביר להניח שהרבה אנשים לא יסכימו איתי, אבל...



:roll:

garyani
הודעות: 1
הצטרף: 10:48 19/07/2007

Re: עמידה בדרישות הקורס נושאים מתקדמים בקוונטים

שליחה על ידי garyani » 00:54 08/08/2007

dcohen כתב: שיטת האמון עובדת במוסדות בארה"ב - שם ניתן לסמוך על האמינות של הסטודנטים.
אני רוצה להאמין שהחומר האנושי בארץ לא פחות טוב.

לא יעלה על הדעת שסטודנטים לא יכבדו את מדיניות הקורס ואת החתימה של עצמם.
חתימה על מסמך זו חתימה על מסמך.
!
אני בטוח שהחומר האנושי בארץ (ובמחלקה לפיסיקה בבן-גוריון בפרט) לא פחות טוב מזה שבמוסדות בארה"ב. אך אמינות היא בסכ"ה אחת הקטגוריות לאפיון אופיו של אדם (או חברה).

אתה רוצה להאמין שהציבור הישראלי יכול להיות אמין לפחות כמו זה האמריקאי. לדעתי, כדאי לך לוותר מראש בעניין הזה. בסקרים המתקיימים בארה"ב משהו כמו 80% אומרים שהיו מלשינים על שכן שלהם המעלים מס. בלי הצורך במחקר מדעי מדוקדק, אני בטוח שבארץ המספר יהיה נמוך בהרבה.

הנקודה שלי היא שהמנטליות בארץ שונה. בארץ, כמעט אף אחד מבין מי ששילם על קורס לא יוותר מרצונו על הקורס בגלל שהוא פיספס הרצאות ובטח לא בגלל שהוא לא עמד בהתחייבות שלו למלא טופס כל שיעור ולהחתים את עצמו. אתה מצליח להבין למה זה נראה לאדם מוזר לעשות כזה דבר?

לדעתי, אתה הוכחת שאתה לא באמת מאמין במדיניות האמינות וגם אני לא מאמין בה.
dcohen כתב:
התיעצתי עם עמיתי למחלקה. כולנו היינו תמימי דעים שלא ניתן לעבור על סדר היום
על הזלזול במדיניות הקורס.
!
אני מקווה שלא התייעצת עם מרצים שלקח להם להחזיר ציונים למועד ג' באיחור של חודש, כלומר, חודש וחצי אחרי המבחן (אם כבר מדברים על זלזול במדיניות).

מה שאני מנסה להגיד, זה שניתן לתפוס כל אדם באקט של סטייה מהחוקים היבשים (ולהחתים את עצמך על משהו כל שיעור זה לקיים חוק כזה בדיוק).

הדיון הזה מתקיים מולך ומול גדלין. את שניכם אני מעריך מאוד על ההשקעה הנדירה שלכם בקורסים שאתם מעבירים. באותה מידה, אני מציע לך לקחת בחשבון שהאנשים שיושבים בקורס המדובר אלו אנשים שעברו הרבה בתואר הזה, וזה בלשון המעטה. חלק נכבד מהם (כל אלו שיוכשלו למרות שהגיעו לשיעורים) יצאו עם טעם מר בפה מהתואר הזה. באמת, לא חבל לך?

לדעתי, העובדה שיש סיכוי שאדם אחד שאכן הגיע לשמונה שיעורים יוכשל בגלל המדיניוית שקבעת היא סיבה מספקת ע"מ להעביר את כולם.

נ.ב:
רק אציין כי אני כבר קיבלתי את האישור שלך כך שאני לא כותב מה שאני כותב פה מתוך אינטרס אישי. (אם כבר, אני לוקח סיכון שתשנה את דעתך :) ).

dcohen
הודעות: 2070
הצטרף: 10:13 22/02/2007
מיקום: פיסיקה, חדר 310
יצירת קשר:

שליחה על ידי dcohen » 06:31 08/08/2007

אני רק נזכר בסמינרים למינהם שהם גם נוכחות חובה, וגם שם יש הרבה בעיות "תרשום אותי", ואנשים גם באים חצי שעה אחרי הזמן, נרשמים בטופס ונעלמים אחרי 10 דקות.... גם שם יש בעיה. (אבל מי רשם את הנוכחות של המרצים?... גם המרצים מזלזלים בקורס הזה, חצי מהפעמים התבטל הסמינר בגלל מרצה שלא הגיע, ממי נלמד אם לא ממכם?)
לגבי מי המרצים שהתיעצתי איתם: גדלין, אהרוני, רמי, אולי גם ברוך (כבר לא זוכר).
אף אחד מהם לא מעגל פינות על פי מיטב ידיעתי.

לגבי נוכחות חובה בקולוקוויום(?) -
אכן זה עוד מקום שחלק מסטודנטים שמים פס.
(אני אגב לא "חייב" להגיע אבל אני תמיד שם.)

לגבי סמינר נושאי מחקר -
בכל הפעמים שהוזמנתי הגעתי בול בזמן (כולל השנה).
אבל אני מסכים שהקורס הזה הוא שערוריה,
וכבר זמן רב שאני "נלחם" לבטל אותו מהשנתון.
אולי אצליח לבטל אותו מהשנתון של שנה הבאה ואילך...
הבעיה עם הקורס הזה היא ניהולית / חוסר מתנדבים.
וגם כמה מרצים שאולי לא הגיעו - אם זה קרה זה לא לכבודם.


בכל מקרה אני לא חושב שיש סטודנט שחושב שהמרצים מזלזלים,
ובפרט הדוגמה של סמינר נושאי מחקר היא יוצא מן הכלל שמעיד על הכלל.



לא מקובלת עלי הנורמה של לעגל פינות.
חבל שזה נראה לגיטימי בעינכם.
פעם ראשונה שאני מרגיש "פער דורות".



טעם רע בפה או לא -
מעולם לא ניסיתי להיות פופולרי או להתחבב על גורם כלשהוא במערכת.
יש לי תפקיד, ואותו אני ממלא.
אני מקווה שמה שקרה בקורס הזה יחקק אצל הדור הנוכחי של הסטודנטים
ויביא בעתיד להתיחסות רצינית למדיניות הקורס.



!

dcohen
הודעות: 2070
הצטרף: 10:13 22/02/2007
מיקום: פיסיקה, חדר 310
יצירת קשר:

שליחה על ידי dcohen » 08:10 08/08/2007

לגבי ארה"ב
לא ערכתי מחקר סטטיסטי
ולא טענתי שהאמריקאי הממוצע טוב יותר.

ארה"ב היא מאוד הטרוגנית,
ויש בה כל מיני קבוצות של אוכלוסיה.

אני התיחסתי לסטודנטים באוניברסיטאות שנחשבות לטובות.

לדוגמה באוניברסיטה טיפוסית של השותף האמריקאי שלי:

http://www.wesleyan.edu/acaf/policy/sc_ ... tem.html[b]

הם קוראים לזה honor code / honor system / standard of conduct

ולפי מה שהוא אומר - כולם מכבדים את "קוד הכבוד". [/b]

לדעתי הם היו "מרימים גבה" אם הם היו קוראים את הדעות ההזויות שהופיעו בשירשור הזה.
למזלנו הדעות שהושמעו כאן כתובות בעברית...

ציטוט מתוך הקוד
(כדאי ללכת לקישור ולראות את האתר כולו - זה לא רק מסמך אחד, תסתכלו בתפריט בצד שמאל):

קוד: בחירת הכל

The Honor System depends upon adherence of all members of the University to the standards of academic behavior articulated in the Honor Code. This community embraces a great variety of individuals whose diversity of thought and lifestyle are wellsprings of the intellectual and creative life of the University. In this diverse group there are, properly, a few basic tenets. These include a willingness to adhere to the Honor Code. Any student wishing to enroll at Wesleyan should understand and accept this responsibility as a condition of enrollment. This substantial responsibility is one aspect of the education offered at Wesleyan.

There is an inevitable tension between the concept of individual creativity, effort, and achievement, and the notion that in a University community, learning is a collective, collaborative process. Both are valid. That we live under an Honor Code bearing on the individual conduct of students in academic matters is not to minimize the importance of collective learning. Nor does it deny the debt we owe to our colleagues and to those who have contributed to the body of knowledge upon which we build. The existence of the Honor Code is simply a reflection of the fact that in certain types of academic exercises, where the goal is to elicit and assess the intellectual and creative work of individuals, standards of conduct are essential.

It is not the aim of the Honor System to impose rigid forms and definitions where flexibility is required. Consequently, the application of the Honor Code in a particular course is left in part to the discretion of the instructor and his/her students. The instructor will announce to the class any unusual conditions that may have an impact on the application of the code. Whenever there is any question as to the application of the code, the student must be sure to clarify the matter with the instructor. Likewise, the members of the Honor Board and faculty should play an active role in helping students come to a better understanding of the philosophy and mechanics of the system. The Honor Board, to which violations of the Honor Code are referred, exists for several related reasons: to afford the protection of fair process to students alleged to have violated the Honor Code, to ensure that sanctions are commensurate with violations, and to promote uniformity in the handling of cases. Furthermore, the Honor Board serves as a constant reminder of institutional values. Initial adjudication of alleged violations of the Honor Code must issue from the Honor Board.

The success of the Honor System depends upon the cooperation of the entire community; in matters of academic integrity, students and faculty are equally involved.










dcohen
הודעות: 2070
הצטרף: 10:13 22/02/2007
מיקום: פיסיקה, חדר 310
יצירת קשר:

שליחה על ידי dcohen » 08:40 08/08/2007

והכי מעניין זה שהסטודנטים הם שיזמו את קוד הכבוד.
הייתם מאמינים????

קוד: בחירת הכל

The Honor System was initiated at Wesleyan in 1893 through the efforts of a group of students who had worked to gain acceptance for their idea among the faculty and administration as well as their fellow students
.

locoos
הודעות: 11
הצטרף: 09:11 17/07/2007

שליחה על ידי locoos » 08:40 08/08/2007

ההבדל בינינו לאמריקאים הוא בהתייחסות ובנורמות הנהוגות. לדוגמא, חבר שלי שנבחן בקורס בארה"ב ישב ליד סטודנטית אמריקאית במהלך המבחן הוא ראה שהיא מתקשה וקירב אליה את המחברת שלו כך שאם היא רצתה היא יכלה להעתיק. אבל היא לא העתיקה, ובסוף המבחן הוא שאל אותה "why didn't you copy" והתשובה שלה מלמדת על ההבדל בנורמות הנהוגות:
"here we don't call it copying, we call it cheating"

dcohen
הודעות: 2070
הצטרף: 10:13 22/02/2007
מיקום: פיסיקה, חדר 310
יצירת קשר:

שליחה על ידי dcohen » 08:54 08/08/2007

לכל מי שמתקנא בעיצוב הגראפי של האתר של Wesleyan

שהיא דרך אגב "אוניברסיטה אחות" של בן-גוריון
(גלינו את זה במקרה כי רצינו למצוא כסף להטיס סטודנט)

לפי השותף שלי סטודנט משלם שם $40,000

ויש גם תרומות רציניות מאנשים פרטיים...

!

kletter
הודעות: 40
הצטרף: 11:38 13/06/2007
יצירת קשר:

ל- db44

שליחה על ידי kletter » 08:55 08/08/2007

אני חושב, שכל הקטע הזה של "אמון" הוא "overly rated"
אני פשוט בהלם ממך. קשה לי למצוא מילים שיסבירו עד כמה.
אם תכשיל עכשיו 8 אנשים, אז בסדר, אבל חוץ מזה שאתה תראה בעיניהם "זבל" בגלל שגרמת להם לא לסיים את התואר זה לא יתרום שום דבר. האם זה ילמד אנשים לקח? האם אתה חושב שזה מה שיגרום לסטודנטים שנה הבאה לבוא לכל השיעורים ולא לאחר? אז התשובה שלי היא *ממש לא* ואני חושב שגם אתה יודע את זה.
אני לא מבין מה הבעיה. לקורס יש מדיניות: אין מבחן, יש חובת הגעה (בזמן). לא עמדת בחובת הגעה - נכשלת. זהו.
התפקיד של דורון כמרצה של הקורס היא לעמוד במדיניות שהוא קבע. אם הוא מזהה מצב שסטודנט לא הגיע להרצאות, ודיווח שכן, הוא צריך להכשיל אותו. אני לא רואה בכך שום פסול, להיפך. על כן, "המטרה" בכך היא לא לגרום לאנשים שנה הבאה כן לבוא לכל השיעורים בזמן. המטרה היא פשוט לקיים את המדיניות. לדעתי, אין שום הבדל בין זה לבין מבחן שסטודנט נכשל בו. בשני המקרים, אין לתת לסטודנט ציון עובר בקורס.
לדעתי, דורון אדם טוב, אולי טוב ממני, בכך שהוא בכלל מקיים דיון בנושא, ומאפשר לאלו "שחטאו" לכפר על פשעיהם (ראו הודעות קודמות שלו בשרשור). בהמשך לפסקה הקודמת, אפשר אולי לחשוב על כך כעל מועד ב'. מיותר לציין שבשום מחלקה אחרת לא היתה ניתנת הזדמנות שכזאת.
לא מקובלת עלי הנורמה של לעגל פינות.
חבל שזה נראה לגיטימי בעינכם.
פעם ראשונה שאני מרגיש "פער דורות".
לעגל פינות זה משהו שלצערי מאוד מקובל במדינה שלנו, ותמיד היה כך.
מה שאף לא היה מקובל, עד השנים האחרונות, זה שאם נתפסת בכך, אתה עוד מתלונן.
הייתי אומר שגם אני מרגיש "פער דורות", אלמלא ההתנהגות הזאת בדיוק שקולה להתנהגות (הבזויה) של מספר "נבחרי ציבור". אח, איפה רבין, איפה ...
==================================
Assaf Kletter, PhD student
Department of Physics, BGU
Phone: +972-8-6472178
http://physics.bgu.ac.il/~kletter

dcohen
הודעות: 2070
הצטרף: 10:13 22/02/2007
מיקום: פיסיקה, חדר 310
יצירת קשר:

שליחה על ידי dcohen » 09:04 08/08/2007

קוד: בחירת הכל

לעגל פינות זה משהו שלצערי מאוד מקובל במדינה שלנו, ותמיד היה כך.
מה שאף לא היה מקובל, עד השנים האחרונות, זה שאם נתפסת בכך, אתה עוד מתלונן.
הייתי אומר שגם אני מרגיש "פער דורות", אלמלא ההתנהגות הזאת בדיוק שקולה להתנהגות (הבזויה) של מספר "נבחרי ציבור". אח, איפה רבין, איפה ...

אם מדברים על "פער דורות" מעניין אם כולם "זוכרים" למה אתה מתיחס כאשר אתה מזכיר את רבין.
דוגמה טובה.

ofirgana
הודעות: 12
הצטרף: 13:00 03/05/2007

מהות הזלזול

שליחה על ידי ofirgana » 10:21 08/08/2007

ציטוט מאתר הקורס:
"הצהרה: קראתי את מדיניות הקורס ואני מודע לכך שמוטלת עלי אחריות אישית להיות נוכח בזמן בכל ההרצאות, ולמלא את הדיווח המצ"ב. אני מודע לכך שאם בדיעבד יתברר (ע"ס הרשום) שלא הייתי ביותר משתי הרצאות ללא סיבה מתקבלת על הדעת הציון שאקבל יהיה לא השלים."
dcohen כתב: יש הבדל ענק
אם פרופ' גורן או פרופ' מועלם
בתום לב לא היו מודעים לחוקים חדשים שהתקבלו בשנה האחרונה
ולא רשמו את "חלוקת הנקודות" כנדרש,

לבין סטודנטים שידעו היטב היטב היטב היטב מה המדיניות של הקורס,
ופשוט שמו עליה פס כי זה לא התאים להם.
מבחינתי אני תפסתי את חובותיי בקורס הזה כנוכחות בשיעורים ובהגשת התרגילים. אם מילוי הטופס בזמן אמת בכל שיעור היה חלק מההסכם בינינו, אזי בתום לב לא הייתי מודע להסכם הנ"ל. מבחינתי הטעות אינה נובעת מזלזול חס וחלילה, אלא מטעות שנעשתה בתום לב, מתוך ידיעה שכיבדתי את ההסכמים בינינו, ואת מדיניות הקורס בכך שהגעתי לשיעורים בזמן והגשתי את השאלות בזמן. פשוט חשבתי שכדאי שאזכור את כל הפעמים בהם לא הגעתי לשיעור בזמן, במקום את אלו שכן (עניין של נוחות ולא של זלזול), ופשוט אמלא בסוף הסמסטר את הפעמים הללו. יכול הייתי לרשום שלא הגעתי פעמיים (שזו הדרך הקלה), אך לפי המבנה של הדו"ח, ומתוך רצון שלא לזלזל, דווקא החלטתי למלא את כל התאריכים. יכול להיות שטעיתי, אינני יודע עדיין, אך זה לא נובע מזלזול, לפחות לפי דעתי. ובאמת חבל שאתה תופס זאת כך.

Amir Golan
הודעות: 8
הצטרף: 10:25 26/04/2007

שליחה על ידי Amir Golan » 10:24 08/08/2007

דורון שלום.

98.3% מהבעיות היו נפתרות אם הקורס היה ניתן כפי שהוא תוכנן מלכתחילה לסטודנטים לתארים מתקדמים כקורס המשך למכניקה סטטיסטית של תואר שני.

ובזאת אני מתכוון הן להפקת המקסימום מההרצאות, הן לאיכות השיעור והן ל"בעיות המשמעת".

אין לי ספק שאם כלל זה ישמר - דיון זה לא יחזור על עצמו (בכל צורה שהיא) בשנה הבאה.

בהצלחה

אמיר

dcohen
הודעות: 2070
הצטרף: 10:13 22/02/2007
מיקום: פיסיקה, חדר 310
יצירת קשר:

שליחה על ידי dcohen » 10:32 08/08/2007

לגבי שתי התגובות האחרונות --

המטרה האמיתית שלי היתה להעלות את הנושא,
וליצור נורמה ראויה של התיחסות למדיניות קורס מצד הסטודנטים.

הנושא של זלזול במדיניות קורס כבר מטריד אותי תקופה ארוכה מאוד,
ואפשר להגיד שניצלתי את ההזדמנות כדי לפתוח שירשור בנושא.

כמו כן אין אני לוקח את הזלזול באופן אישי.
ברור לי לחלוטין שיש בעיה גלובאלית באופן ההתיחסות "המקובלת" של סטודנטים למדיניות הקורס.
ואני כמובן לא מוכן להשלים עם הנורמה (השלילית) הזאת, וכך גם עמיתי למחלקה.

במובן מסוים אני מכין את הקרקע לקורסים בסמסטר הבא - קונטים 2 וקוונטים 3.
בקורסים אלו יש חובת דיווח על פתרון תרגילים בשיטת "אמון".
חשוב לי מאוד שהמדיניות תיושם כלשונה,
אחרת הסטודנטים לא ישלטו בחומר (דוגמת הסיפור עם קוונטים 3)

!

שלח תגובה

חזור אל “ועדת הוראה”