התנהגות התלמידים של שנה ב

ניתן לפנות ליו"ר ועדת הוראה עם שאלות / הצעות / בקשות / תלונות. אם יש בעיה עם קורס או עם מעבדה יש לפנות תחילה לאחראי האקדמי (ראו מדורי קורסים ומעבדות בפורום מקביל)
dcohen
הודעות: 2061
הצטרף: 10:13 22/02/2007
מיקום: פיסיקה, חדר 310
יצירת קשר:

Re: שיחת חתך - מפגש עם סטודנטים

שליחה על ידי dcohen » 16:20 23/01/2011

עבודות הגשה - לא התייחסת בתגובתך לנושא.
כן התיחסתי! כמו שאתה שם לב אני שורף עכשיו שעתיים כדי להגיב על כל פרט ופרט. אם תבדוק בפורום מעולם לא התעלמתי משום שאלה. (אציין שוב שהסגנון שלכם לא הולם, אבל אני מתעלם מהזלזול).

ההתיחסות שלי היתה בשירשור זה בתגובה לתלונה על פיסיקה3 ותרמו1
היה עליכם לפנות למרצה, ואם הוא לא היה מגיב כראוי, אז לפנות אלי וזה היה מטופל מיידית.

אני כמרצה נגד הגשות וחושב שה debugging והבדיקה הסופית צריכים להתבצע על ידי הסטודנט עצמו.
אתה תתוודע לגישה הזו בקורס קוונטים2. אתה יכול להסתכל שם במדיניות. בכל מקרה כל מרצה והמדיניות שלו.

dcohen
הודעות: 2061
הצטרף: 10:13 22/02/2007
מיקום: פיסיקה, חדר 310
יצירת קשר:

Re: שיחת חתך - מפגש עם סטודנטים

שליחה על ידי dcohen » 16:27 23/01/2011

סקר הוראה - איננו חושבים כי זה מתפקדינו להביא לידיעת המחלקה את סקרי ההוראה של הסגל. לדעתנו במערכת מתוקנת יש צורך להתחשב בביקורת ולא להתעלם ממנה לחלוטין. אם יושב ראש ועדת הוראה לא מודע לכך שמתרגל מקבל ארבע שנים ברציפות ציון גרוע, הרי שסקר ההוראה חשוב כקליפת השום.
לפני שאתה מוציא קיטור תטרח בבקשה לקרוא את התשובות שלי. התיחסתי ספציפית גם לנקודה זו. זה לא מכובד לכתוב תלונות בלי לקרוא קודם כל את התשובות. עושה רושם שאבדה לכם הבושה. במפורש ביקשתי שתסבירו לי מה הסיפור. מעולם לא פנו אלי, ואין לי מושג מאיפה זה צץ. ועדיין לא ברור לי במי מדובר.

dcohen
הודעות: 2061
הצטרף: 10:13 22/02/2007
מיקום: פיסיקה, חדר 310
יצירת קשר:

Re: שיחת חתך - מפגש עם סטודנטים

שליחה על ידי dcohen » 16:38 23/01/2011

לסיכום, אם הדברים באמת היו ברורים מאליהם, הרי כי לא היינו מבזבזים את זמננו בתקופה לחוצה זו. יש דברים שפשוט לא מבוצעים, אזי אם הבקשות ברורות לך מאליו, אולי יש צורך לחדד אותן לשאר חברי הסגל. אמנם לא צריך לתלות פלקטים, אבל מייל בתפוצה כללית לחברי הסגל יכול להספיק.
הדברים ברורים מאליהם. דוא"ל בתפוצת נאטו מופץ 3 פעמים בתחילת כל סמסטר. הרשה לי לציין שיש בי חשדנות כלפי המניעים האמיתיים של "נציגי הסטודנטים שנה ב". אתם קובעים עם הרמ"ח שיחת חתך תמוהה עם מצגת powerpoint תמוהה בלי לעשות קודם כל את מה שמתבקש לטובת הסטודנטים - ז"א לפנות למרצה בזמן אמיתי, ולהפגש איתי אם יש בעיות. את הפרוצדורה הזו אני מסביר לסטודנטים חדשים בתחילת כל שנה. לדעתי התפקוד שלכם מבייש את מחזור שנה ב. אבל כפי שידוע מהמציאות הפוליטית בארץ לא תמיד "הטובים" נמצאים במנהיגות...

dcohen
הודעות: 2061
הצטרף: 10:13 22/02/2007
מיקום: פיסיקה, חדר 310
יצירת קשר:

Re: שיחת חתך - מפגש עם סטודנטים

שליחה על ידי dcohen » 17:47 23/01/2011

דרך אגב - כשיש ניקוד על שאלה במבחן / בחן / תרגיל
צריך להיות ברור על מה הורדו הנקודות.
זאת על מנת שהסטודנט יוכל להגיש ערעור אם הוא חושב שהיתה טעות בבדיקה.
זה משתמע מחוקי האוניברסיטה ובכל מקרה מופיע בתקנות שלנו.

אבל -
המתרגל לא מחויב לבדוק איפה טעיתם.
העסק של debugging הוא עליכם.

אני מציין זאת "ליתר בטחון" -
כאמור אני לא יודע מה הסיפור שהיה לכם בתרמו1 ופיסיקה3,
כיוון שמעולם לא פניתם אלי
(אני סקרן לדעת אם פניתם למרצה, וכיצד הוא הגיב).

dcohen
הודעות: 2061
הצטרף: 10:13 22/02/2007
מיקום: פיסיקה, חדר 310
יצירת קשר:

Re: שיחת חתך - מפגש עם סטודנטים

שליחה על ידי dcohen » 17:51 23/01/2011

ddani כתב:אני לא טענתי שיש סיפור עם הקורסים האלה,
זו דוגמא ספציפית שעולה לי בראש ברגע זה, איני הועד או נציג מהדיון "שיחת החתך",
השאלות שלי מופנות להמשך, מה לעשות בסמסטר הבא אם מצב שכזה קורה?

(שאלתי לגבי הענינים האלו וקיבלתי את הרושם שככה זה בקורס הזה)
שאלתך היתה עניינית, ואני מקווה שסיפקתי תשובה.
אם יש שאלות נוספות אשמח להשיב.
אני גם לא ארתע מלבצע מהלך לשינוי תקנות אם יצוצו רעיונות קונסטרוקטיבבים.
אבל במקרה הזה לפחות אני לא רואה בעיה מערכתית.
"הועד" פשוט לא עשה מה שהוא היה אמור לעשות.

אגב, אני עונה לכל סטודנט, "ועד" או לא "ועד". תלונה של "ועד" בדרך כלל מקבלת משקל גבוה יותר כיוון שאנו מניחים שיש הרבה סטודנטים שעומדים מאחרי הועד. אם יש דיון פומבי אני מצפה שסטודנטים ימחו אם הועד מביע דעות שאינן מקובלות על כלל הסטודנטים. אם אין מחאה אני מניח שמה שהועד כותב אכן משקף את דעת הרוב, גם אם אני לא אוהב את מה שאני קורא. מאידך מיותר לציין שגם אם רב הסטודנטים חושבים שהמרצים לא יודעים את חובותיהם או איך ללמד, זה לא אומר שאנחנו המרצים צריכים להסכים עם הדעה הזאת. אין פה דמוקרטיה. בסופו של דבר האחריות האקדמית היא עלינו.

זה גם משעשע לראות איך הדעות של הסטודנטים מתהפכות מהיום למחר כשהם הופכים להיות אסיסטנטים... כמה מכם יהפכו להיות פעם מרצים. יהיה משעשע לעמת אתכם עם מה שכתבתם פעם בפורום. בלי קשר לסקר הוראה אני מעדיף לחשוב שבפרספקטיבה תדעו להעריך חלק מהמרצים ומהקורסים שעליהם "קיטרתם". במילים אחרות אני אומר שאני לוקח את התלונות ואת סקרי ההוראה בערבון מוגבל.

ddani
הודעות: 531
הצטרף: 22:50 21/02/2010

Re: שיחת חתך - מפגש עם סטודנטים

שליחה על ידי ddani » 18:10 23/01/2011

סליחה שאני חוזר על עצמי,
אני אישית כן שאלתי וקיבלתי תשובה שככה זה בקורס הזה (הספיק לי לקבל את השובה מקורס אחד ככה שאני לא אשאל את השני),
לא אני לא חקרתי את המערכת עד פרטי הפרטים,
לא באתי בטענות כנגד באותו רגע פשוט קיבלתי את התשובה וגם לא פניתי אלייך.
(גם לא חשבתי שצריך להרעיש את המערכת בבעיה הזו)
היום כשהצצתי בפורום והעלתי משהו שהפריע לי ברמה האישית, ואז ראיתי את הלינק
http://physweb.bgu.ac.il/SHNATON/REGULA ... uates.html
יש שם סעיף קטן שכתוב

קוד: בחירת הכל

אם יש בדיקה של תרגילים - נא לרשום על מה הורדו נקודות
אם התרגילים הם לא לציון אז אין כאן שאלה. (וברור ומובן שאני צריך לבצע את ה"debugging")

איך אפשר לבצע את הבדיקה (עם ציון) אם ההגשה היא אלקטרונית?
דניאל דהן

dcohen
הודעות: 2061
הצטרף: 10:13 22/02/2007
מיקום: פיסיקה, חדר 310
יצירת קשר:

Re: שיחת חתך - מפגש עם סטודנטים

שליחה על ידי dcohen » 18:22 23/01/2011

איך אפשר לבצע את הבדיקה (עם ציון) אם ההגשה היא אלקטרונית?
נכון שאני גם יו"ר ועדת מחשוב כך שמתפקידי לספק פתרונות אם פונים אלי :D
יש גם "אסיסטנט על" (בן ילין) שמפתח עבור שאר האסיסטנטים פתרונות מצוינים
לבעיות מסוג זה, וגם דרך אגב מודא שאתרי הקורס עומדים בדרישות ועדת הוראה.

בכל מקרה אני יכול לתת כדוגמה את הפתרון "שלי" בקורס קוונטים2.
[כאן מדובר על "עבודת מגן" שנותנת 25% ציון מגן. כל סטודנט בוחר שאלה אחת.
כאמור אצלי אין הגשת תרגילים, אלא "שיטת אמון" שמוסברת באתר הקורס.]

http://physweb.bgu.ac.il/SUBMISSIONS/Qu ... ontent.php

בגלל "צנעת הפרט" אני מנחה את האסיסטנט לא לפרסם את הדו"ח,
אבל לאפשר לכל סטודנט לבוא בשעת קבלה כדי לבדוק מה כתוב בבדיקה.
ואז אפשר כמובן לערער. אני מניח שאפשר לחשוב גם על פתרונות אחרים,
אבל לפי משוב מדגמי עושה רושם שאין בעיה.

האם זה עונה?

gadi
הודעות: 698
הצטרף: 19:05 24/04/2007

Re: שיחת חתך - מפגש עם סטודנטים

שליחה על ידי gadi » 19:18 23/01/2011

ddani כתב:סעיף שמופיע בתקנות:
אם יש בדיקה של תרגילים - נא לרשום על מה הורדו נקודות
בפיסיקה 3 ובתרמודינמיקה 1 הוגשו עבודות אלקטרונית, אך לא היה פירוט על מה הורדו הנקודות.
מה עלינו לעשות במקרים כאלה? בסמסטר הבא למשל?
שלום,

בתור המתרגל של הקורס, פרסמתי מדיניות בדיקה של התרגילים:

"Grading for assignments is given as follows: 10/10- perfect solution, 8/10- some mathematical/non crucial error, 5/10- partial solution, 0/10- elected question not solved"

לא פנה אלי, לא אישית ולא במייל, אף סטודנט במהלך הסמסטר בשביל לשאול על מה הורדו לו נקודות. אם היו פונים הייתי בשמחה אומר.

גדי.

dcohen
הודעות: 2061
הצטרף: 10:13 22/02/2007
מיקום: פיסיקה, חדר 310
יצירת קשר:

Re: שיחת חתך - מפגש עם סטודנטים

שליחה על ידי dcohen » 19:32 23/01/2011

ספציפית לגבי גדי - קיבלנו משוב מאוד אוהד על יחסו לסטודנטים.
אני מציין זאת כיוון שמהשרשור הזה משתמע לכאורה שאין עם מי לדבר,
ושצריך פיקוח משטרתי על המרצים והאסיסטנטים כדי שהמערכת תתפקד כהלכה.

ddani
הודעות: 531
הצטרף: 22:50 21/02/2010

Re: שיחת חתך - מפגש עם סטודנטים

שליחה על ידי ddani » 19:46 23/01/2011

כמו שציינתי קודם שאלת פעם אחת מישהו אחד וקיבלתי את המסקנה שככה מתנהל הקורס (וככה באנלוגיה הסקתי לקורס השני),
עכשיו ברור לי קצת יותר מה צריך להיות.
(וברור לי בדיעבד איך נתנו הציונים בקורס תרמו 1,
כמו שגם אמרתי אני לא חקרתי הכל לעומק באותו זמן עכשיו אני רק שואל להמשך)


לגבי גדי, ישר כח מתרגל מצויין!
דניאל דהן

shmone
הודעות: 74
הצטרף: 22:29 27/11/2009

פרופ' כהן, תשובה לשאלותיך

שליחה על ידי shmone » 20:39 23/01/2011

שלום רב!
התלבטתי הרבה זמן האם לכתוב תגובה. לא שאין לי דעה מגובשת ביותר. ובוודאי שזה לא שאני לא עומד באופן מוחלט מאחוריה.

נוצר מצב, לטעמי, שכבר אין טעם אולי להתלונן. תחושת אין אונים בלתי נסבלת. אני הגעתי לאוניברסיטה הזו מתוך תקווה ללמוד במוסד איכותי ולקבל תואר בעל ערך. אולם, לאחר שלושה סמסטרים, אני מניח שאעזוב את הנסיונות "לעשות משהו" ופשוט אסיים את התואר הזה ואלך למקום אחר.
למה?
כפי שאתה יודע, יש מספר זעום ביותר של סטודנטים במחלקה שלנו. מה שגורם מצב של "כולם מכירים את כולם". אילו היתי סטודנט להנדסת חשמל, נניח, לא היתה לי בעיה להביע ביקורת באופן מאוד מובהק תחת שמי הוירטואלי. אבל, המצב כאן איננו כזה.
כל אחד מבין החברים שלומדים איתי, אני מניח, ירצה להצליח לסיים את התואר הזה על הצד הטוב ביותר. משמעו- להיות יכול לבחור את המרצה שאליו הוא מתחבר בכדי לכתוב פרויקט (אם ירצה בכך) ללמוד במסגרת אפשרויות הבחירה את המעניין אותו וכדומה. בוודאי, שכל אחד מאיתנו ישמח גם לקבל מלגה ללימודי תואר שני.

ממעט ההסטוריה שאני יודע, ברור לי כי מי שסולל את הדרך- לא זוכה, על פי רוב, ללכת בה. זוהי הסיבה שאנשים רבים מעדיפים להשאר מאחורי הקלעים ולהסתפק בחתימה על מכתב שכתב מישהו אחר או הנהון מלא משמעות כשאחר מתלונן. אני יודע את זה כי גם אני היתי שם.

אתה לא מתאר לעצמך כמה שמח ונרגש היתי כשקיבלתי את המייל מן הועד- שסוף-סוף הולך לקרות משהו. ישנה התארגנות. לא עוד מישהו בודד תחת שמו מול המערכת.
אני באופן אישי התלוננתי לא פעם. [אם אתה מצליח לקשר בין זהויותיי הרבות, (שם משתמש במייל, שם משתמש בפורום, פרצוף) אתה יודע כמה אני אוהב ומקפיד לשבח בסיומו של כל סמסטר את האנשים שעשו עבודה טובה לטעמי] ראיתי שלתלונות אין ערך. ממש כך. מעבר לכך- בשלב מסוים, התחלתי להרגיש אידיוט. ראיתי את הפרצופים של הוריי, למשל, כאשר אני חוזר מבחן אחרי מבחן ואומר שהמבחן היה לא הוגן. חשבתי שכנראה משהו אצלי לא בסדר. למזלי, יש לי חברים רבים שלומדים פיסיקה (או לומדים באוניברסיטה בכלל, בשלבים שונים ובתארים שונים) בזכותם אני יודע שלמרות כמות התלונות המטורפת, יש לי על מה להתלונן.

בסמסטר הראשון, קיבלתי מבחן באחד הקורסים. לאחר המבחן, שהיה אולי הראשון מאלו שהיו לי בתקופת הבחינות הראשונה, הרגשתי נורא. לא הצלחתי לפתור כלום. בהיותי טיפוס מאוד לא חברותי, לא דיברתי על המבחן שהיה. חודש לאחריו, הסתבר לי, בשיחה עם חבר ללימודים, שאחת מבין 5 השאלות הכילה אינטגרל לא פתיר. עוד שאלות מתוך המבחן לא נכללו בחומר הלימוד.

המתרגל (המקסים) שהיה לנו, ניסה בכל דרך ללכת לקראתנו ולעזור. אני חושב, שמן ההגינות, אם מבחן איננו פתיר, לתת אפשרות לגשת למועד א' חדש. אולם, ההחלטה היתה לתת פקטור של 9 נקודות לציון. אם תשאל לדעתי- זה אבסורד. אני היתי צריך פי ארבעה מכך על מנת לעבור את המבחן. מהו בכלל עניין הפקטורים? למה לתת פקטור ולא להתאמץ לחבר מבחן המהווה אינדיקציה מתאימה ליכולות הסטודנט?

בסמסטר שלאחר מכן, המרצה של אחד הקורסים שלקחנו סיים את העברת החומר בחצי הסמסטר. אולי זוהי הסיבה ל80 אחוז נכשלים?
כמה שניסיתי להתלונן על כך. שום דבר לא עזר. נכון, לא ניסיתי לפנות אליך באופן ישיר. מפני שלא ידעתי כיצד עובדת המערכת. אבל ניסיתי הכל.

אני בסך הכל רוצה ללמוד ולקבל תואר בכבוד. לא לעסוק בלהתלונן. ובהתחשב בכמות המקרים שדרשו ממני להתלונן, הבנתי מהר שזו עבודה במשרה מלאה. לכן, אני מעדיף להקטין ראש.
אני אומר לעצמי : "לעזאזל, אני אסיים פה, בשנה הבאה, ואלך. שאחרים יתמודדו עם הדברים האלו." מעבר לזה- אין לי זמן. כשאני מצליח, בשן ועין, לעבור איזשהו קורס, אני אומר תודה לאל ולא טורח להסתכל אחורה. איפה יש לי זמן, בין כל המבחנים, גם לכתוב מכתבים ולהתלונן על דברים?

בניגוד למחלקה לפסיכולוגיה, אולי, חלק נכבד מהסטודנטים (בהם אני- בהחלט) לא בורכו בכישורים חברתיים יוצאי דופן. לכן, קשה לנו להתארגן בקבוצות וליישם דברים. גם הכח שלנו, אפילו כמחלקה שלמה (40 איש לכל היותר) הוא עלוב.
קרוב שלי שלמד בבן גוריון הנדסת חשמל סיפר לי פעם:
- היה לנו מרצה מזעזע. לא הבנו מילה ממה שהוא אומר. מה שעשינו היה- מחלקה שלמה יצאה לדשא. הצבענו ברגליים. עד שלא יוחלף המרצה, אנחנו לא נכנסים לכיתות. המרצה הוחלף מיד. ואתה יודע לאן? שאל אותי.
- הוא עבר לביולוגיה. שם היה מספר דו ספרתי אומלל ביותר של סטודנטים. הם לא הצליחו להפטר מהמרצה הגרוע.

פרופ', האם אנחנו מחלקה שיכולה להצביע ברגליים?

כמו שאתה רואה, אני אומר הרבה ולא אומר כלום. אני לא נותן לך שמות. אני לא נותן לך עניינים קונקרטיים. גם אני, בבוא העת, אולי ארצה מלגה. אני לא רוצה להזכר כ-ההוא שמתלונן.
אולי ארצה שמתרגל שהיה לי בסמסטר הזה, שלא טרח להגיע מוכן לשום שיעור ולא הצליח לפיכך לענות על השאלות שנשאל בכיתה, ינחה אותי בעוד כמה שנים בדוקטורט?

shmone
הודעות: 74
הצטרף: 22:29 27/11/2009

ולגבי גדי,

שליחה על ידי shmone » 20:45 23/01/2011

מאחר שגדי הגיב כאן, חשוב לי להדגיש- שדבריי אינם מתייחסים אליו.
גדי- אתה מתרגל יוצא דופן. אני מקווה להתקל בך בהמשך.

dcohen
הודעות: 2061
הצטרף: 10:13 22/02/2007
מיקום: פיסיקה, חדר 310
יצירת קשר:

Re: שיחת חתך - מפגש עם סטודנטים

שליחה על ידי dcohen » 21:36 23/01/2011

מה שאתה כותב לא מקובל עלי. יש פה תפיסה כוחנית שכאילו כדי להזיז דברים צריך להתארגן ולהפעיל כוח, וכאילו מישהו פה עושה "חשבונות" עם סטודנטים שמביעים את דעתם או מתלוננים על קורסים.

לאמיתו של דבר אם סטודנט יחיד היה פונה אלי בלי שום "ועד" ובלי שום "מצגות" לרמ"ח הוא היה מקבל תגובה רצינית אם הוא היה אומר דברי טעם. אני מניח שדעתי על השירשור הזה משתקפת בצורה די ברורה. מה שאתם כותבים לא מביא לכם כבוד. בשביל מה כל ההתארגנות המגוכחת הזו? כל הקטע של "צריך ללמד את המרצים איך ללמד ואיך לתת ציונים" פשוט מאיר אתכם באור מגוחך. המחזור שלך מעולם לא ניסה להתנהג בהגינות ואף אחד עוד לא נתן לי תשובה על השאלה הבא:.
מדוע הייתם רדומים במהלך הסמסטר ולא פניתם (כנראה) למרצים, ובודאות לא אלי (ועדת הוראה) כדי שנבצע פעולות מתקנות. אשמח גם לשמוע האם הפרוצדורה של "פונים למרצה, ואם תשובתו לא הולמת אז פונים לועדת הוראה בזמן אמיתי" לא הובהרה בשיחת הפתיחה עם המחזור שלכם או בדוא"לים שאני שולח שוב ושוב בתחילת כל סמסטר
הגישה של המחזור שלכם משקפת תרבות של קיפוח + אלימות, וחוסר אמון במערכת, וזה גם בא לכדי ביטוי די מפורש במה שאתה כותב. אני מצטער שעלי לרשום את מה שאני חושב עליכם, אבל מעולם לא הצטיינתי בפוליטיקה תקינה.

ועוד הערה קטנה - מי שמכיר אותי יודע שאני בקושי זוכר שמות, ולא מקשר שמות לבני אדם. איזושהי בעיה בסוג מסוים של זכרון כנראה. כך שהודות לסניליות שלי אתה לא צריך לדאוג.

dcohen
הודעות: 2061
הצטרף: 10:13 22/02/2007
מיקום: פיסיקה, חדר 310
יצירת קשר:

Re: שיחת חתך - מפגש עם סטודנטים

שליחה על ידי dcohen » 21:43 23/01/2011

דרך אגב - ברגע שמתמקדים במשהו ספציפי (לדוגמה תרמו1) פתאום מתברר שאין שום טענות וכולכם מרוצים מהאסיסטנט. בקיצור - "בכללי" יש לכם בטן מלאה, אבל בינתיים לא ראיתי שום דוגמה קונקרטית ליחס לא הוגן או משהו מעין זה. "לך תוכיח..." הלינץ שלכם ממש קפקאי.

shmone
הודעות: 74
הצטרף: 22:29 27/11/2009

חבל שכך זה נראה

שליחה על ידי shmone » 21:55 23/01/2011

פרופ' יקר, אני בטוח במאת האחוזים שאף אחד מהכותבים לא כתב את דבריו בכדי לפגוע בך, לזלזל בך או להעליב אותך. צר לי שאתה רואה כך את הדברים. אני לוקח על עצמי את האשמה.
אם פעתי בך בדבריי באופן כלשהו, אני לוקח את מילותיי חזרה.
עם זאת, קיוויתי שתוכל לראות מבעד למילים ולהבין את המצב שבו אנחנו נמצאים.

אני עכשיו לומד למבחן האחרון בין מועדי הא'. ולא בא לי. אתה יודע? פשוט יצא לי החשק. יצא לי החשק מפני שבאמצע הסמסטר היה בוחן שקיבלתי בו 3. לפני הבוחן נפגשתי עם מורה פרטי שאמר לי באלו המילים: "אתה יודע מצוין, רק אל תהיה בלחץ- ותצליח". נו- תכננתי להצליח! אלא שבשעה המסכנה שקיבלתי, לא הספקתי להוציא את העטים ולסדר אותם יפה. השאלות היו קשות. המתרגל שלנו, סטודנט לתואר שלישי, נדרש לתוספת זמן על מנת להשלים את פתרון המבחן . אז קיבלתי 3. זה אומר שהציון הסופי שלי מתחיל מ... כמה? 90 ומשהו?

אני לא יודע מה אתה מגדיר כאלימות. אני לא חושב שמישהו מהקשורים בשירשור הזה התנסח באלימות או העביר תחושת קיפוח. רק הדברים- כמו שהם.
אני לא מרגיש מקופח. אני לא מבקש הקלות, כי קשה לי. אני רק מבקש התייחסות הוגנת. אני מבקש שדברי הביקורת, כמו דברי השבח, יועברו לקשורים בדבר. זה הכל.

אני רק רוצה שמישהו יעבור על מבחנים לפני שהם יוצאים לסטודנטים, למשל. אולי אני קטנוני, אבל לא עוזר לי שמספרים לי שיש טעות בתרגיל ונותנים לי תוספת של רבע שעה. הבטחון שלי במבחן הזה כבר אבד.
אני בסה"כ רוצה הגינות.
המחלקה לפיסיקה אינה משופעת סטודנטים ומעריצים נלהבים. כולנו יודעים זאת. וייתכן שהדברים שכתבתי אני וכתבו חבריי מוגזמים\לא מדויקים. אבל אם מספר אנשים חוזרים ומעלים את הדברים, אולי יש בהם לפחות גרעין של אמת? כל מי שכתב כתב מתוך הלב ומתוך רצון לשנות את המצב הלא נעים שאנו מצוים בו.

שלח תגובה

חזור אל “ועדת הוראה”