שאלה 5

מנהל: gedalin

שלח תגובה
maxzaton
הודעות: 12
הצטרף: 22:08 21/11/2009

שאלה 5

שליחה על ידי maxzaton » 17:09 28/11/2009

האם זה נכון להגיד שברגע שהשרשרת במנוחה אז אין לה \({a_ \bot }\) וגם ברגע שמשחררים אותה עדיין \({a_ \bot } = 0\) ?

mlstudy
הודעות: 354
הצטרף: 12:53 02/12/2009

Re: שאלה 5

שליחה על ידי mlstudy » 21:48 02/12/2009

אם אתה מתכוון לתאוצה המאונכת למשטח הכדור אז כן. אין סיבה שהוא יעוף מתוך הכדור, ואין סיבה שגם יחדור לתוך הכדור.

כמו כן, אפשר להגיד גם שהשרשרת תתחיל לעשות תנועה מעגלית, ובתנועה מעגלית התאוצה הרדיאלית היא ביחס ישר לריבוע המהירות (שברגע הראשון שווה ל0)

שלח תגובה

חזור אל “- פיסיקה 1 לסטודנטים של פיסיקה”