מועד א - תוצאות

מנהל: gedalin

stotland
הודעות: 511
הצטרף: 13:59 20/04/2007
מיקום: 54/317
יצירת קשר:

מועד א - תוצאות

שליחה על ידי stotland » 09:21 31/07/2007

הציונים של מועד א בנמצאים באתר.
המחברות ייסרקו במהלך היום.

המבחנים נבדקו מראש כך שעל שאלה קצרה ניתנו 8 נקודות ולשאלה ארוכה 25 נקודות,
כך שהציון המקסימלי במבחן יכול היה להיות 114 נקודות.

הסטטיסטיקה של הציונים הסופיים (כולל שיעורי הבית):

נכשלו - 16
יותר מ 90 - 1
בין 80 ל-90 - 3
בין 55 ל-80 - 22

ממוצע - 55
סטיית תקן - 20

אני מזכיר לכם את נוהל הערעורים:
מותר להגיש ערעור בנימוקים הבאים: לא נבדקה שאלה או חלק ממנה, טעות בסיכום הנקודות, יש סיכוי שהבודק לא הבין את הכתוב או לא הבחין בכתוב
אסור להגיש ערעור בנימוק שמגיע מספר נקודות רב יותר עבור הפתרון

!

harel008
הודעות: 12
הצטרף: 16:37 05/07/2007

מועד ב'

שליחה על ידי harel008 » 11:48 31/07/2007

האם החישוב יהיה זהה במועד ב'?

stotland
הודעות: 511
הצטרף: 13:59 20/04/2007
מיקום: 54/317
יצירת קשר:

Re: מועד ב'

שליחה על ידי stotland » 11:59 31/07/2007

harel008 כתב:האם החישוב יהיה זהה במועד ב'?
לא יודע, אבל אל תבנו על זה...

boaz
הודעות: 11
הצטרף: 00:04 29/06/2007

"אל תבנו על זה????????????????

שליחה על ידי boaz » 12:15 31/07/2007

אני לא עושה את הקורס כי כבר סימתי איתו אבל מה זה "אל תבנו על זה" חוקי הפקולטה מחיבים שהבחינה במועד א וב יהיו זהות לחלוטין וזה כולל גם את ניקוד השאלות ואת ניקוד המבחן הכולל
היה שלום ותודה על הדגים!!

barya
הודעות: 46
הצטרף: 11:47 29/04/2007

שליחה על ידי barya » 12:32 31/07/2007

תסתכל על זה בתור פקטור.
לא צריך שלשני המבחנים יהיה אותו פקטור

boaz
הודעות: 11
הצטרף: 00:04 29/06/2007

שליחה על ידי boaz » 12:51 31/07/2007

אבל זה לא פקטור זה ניקוד על הבחינה!!!! אולי זה בקטנות אבל ככה הם תקנות. לטובתנו ולרעתנו אז בו נדרוש בתור סטודנטים את מה שכן מגיע לנו כמו שאנו מקבלים בהבנה דברים אחרים (כמו ממוצע 55 בקורס כי זה קורס "מעבר")
היה שלום ותודה על הדגים!!

barya
הודעות: 46
הצטרף: 11:47 29/04/2007

שליחה על ידי barya » 14:24 31/07/2007

מה ההבדל בין זה לפקטור שורש? פשוט סוגים שונים של נרמול. עדיין אף אחד לא עבר את ה 100 (אולי 1)

boaz
הודעות: 11
הצטרף: 00:04 29/06/2007

שליחה על ידי boaz » 15:05 31/07/2007

ההבדל הוא שפקטור נקבע בדיעבד כתגובה למצב נתון (בעייתי לטוב ולרע) ופה ניתנה הזדמנות מלכתחילה לציון טוב יותר (לפחות ממה שמשתמע מהדברים של אלכס)
היה שלום ותודה על הדגים!!

stotland
הודעות: 511
הצטרף: 13:59 20/04/2007
מיקום: 54/317
יצירת קשר:

שליחה על ידי stotland » 15:20 31/07/2007

boaz כתב:ההבדל הוא שפקטור נקבע בדיעבד כתגובה למצב נתון (בעייתי לטוב ולרע) ופה ניתנה הזדמנות מלכתחילה לציון טוב יותר (לפחות ממה שמשתמע מהדברים של אלכס)
אני לא רוצה להכנס כאן לעריכת דין, אבל הניקוד הנוסף ניתן לאור המצב הקשה, ואפשר להתייחס אליו כאל סוג של פקטור...

Yoav Pollack
הודעות: 254
הצטרף: 21:46 22/04/2007

שליחה על ידי Yoav Pollack » 17:48 31/07/2007

ואני שואל, זה שהציון השני בטיבו במבחן היה 79 אחרי ה"פקטור" זה לא נראה בעייתי?
ממוצע של 55 שוב לאחר "פקטור" זה לא בעייתי?

למה לא פשוט לתת מראש מספיק זמן בשביל לפתור את המבחן? כך לא יהיה צריך פקטור כי כל אחד יקבל את הציון המתאים לרמת הבנתו את החומר ולא את הציון המתאים למידת עמידתו בזמנים (שאינם ריאליים).

אני מאוד מקווה שלמועד ב' יופקו הלקחים וינתן מספיק זמן לפתור את המבחן.

ודרך אגב כדאי מראש לשריין את הכתה מעבר לפרק הזמן המקורי שניתן לבחינה ולא כמו במועד א' שלא הייתה אפשרות לתת הארכת זמן גם כאשר היה ברור שהיא דרושה, פשוט כי נקבע מבחן נוסף בכתה לאחר המבחן שלנו.
Yoav Pollack
תמונה

amir
הודעות: 29
הצטרף: 18:05 18/07/2007

שליחה על ידי amir » 19:22 31/07/2007

אלכס,
מאוד מעניין אותי לדעת אם מבחינתך ציון ממוצע של 52 מתוך 114 זה דבר סביר ?

כי אני אישית כבר על סף הגשת תביעה פלילית על התעללות נפשית מתמשכת מצד המחלקה לפיסיקה באוניברסיטת בן גוריון.

stotland
הודעות: 511
הצטרף: 13:59 20/04/2007
מיקום: 54/317
יצירת קשר:

שליחה על ידי stotland » 00:20 01/08/2007

amir כתב:אלכס,
מאוד מעניין אותי לדעת אם מבחינתך ציון ממוצע של 52 מתוך 114 זה דבר סביר ?
אין לי דעה מוגדרת כלשהי בעניין.
מהו ציון "סביר"???
כי אני אישית כבר על סף הגשת תביעה פלילית על התעללות נפשית מתמשכת מצד המחלקה לפיסיקה באוניברסיטת בן גוריון.
ואם מישהו מעוניין להתלונן על "התעללות נפשית מתמשכת", אני בכל מקרה לא הכתובת...

!

gedalin
הודעות: 1535
הצטרף: 18:16 12/04/2007

שליחה על ידי gedalin » 00:40 01/08/2007

לפי החישוב שלי, 2 שאלות מפרק א' ו 2 שאלות מפרק ב' היו מזכות ביחד ב 58 נק' (ללא פקטור). שאלה נוספת היתה מעלה את הציון ל 65. רוב השאלות במבחן היו ידועות (פתורות או כלולות במאגרים כולל פתרונות). היה דף נוסחאות. ס"כ 5 שאלות, יחסית קלות, בתוספת פקטור היו מזכות ב 74 נק'. נא תגובתכם.

harel008
הודעות: 12
הצטרף: 16:37 05/07/2007

שליחה על ידי harel008 » 01:44 01/08/2007

גדלין שלום!
אני לא רוצה לעשות השוואות אבל במבחן שלך היו 2 שאלות בד"כ קלות (בערך כמו השאלות הקלות במבחן שלנו) שמזכות ב40 נקודות. עם עונים על עוד שתי שאלות בינוניות מגיעים ל60-80
וכדי לקבל 100 באמת צריך לעבוד קשה ולפתור שאלה קשה. אני לא משווה בין רמות המבחנים שלך ושל פרופ" מועלם כי אופי השאלות שונה, אבל בניגוד למבחן הנוכחי במבחן שלך היו 4.5 שעות שזה המון זמן שבו באמת נבדק הידע ואין אחד שפתר את המבחן ואמר שאם היה יותר זמן הוא היה מקבל ציון טוב יותר-מה שאתה יודע זה מה שאתה שווה.
עד עכשיו ההרגשה שלי מהמחלקה שבודקים במבחן ידע ולא יכולת עמידה בזמנים בניגוד למה שקורה לפעמים במחלקות בהנדסה. אנחנו לא בוכים על מבחן קשה או שאלות לא הוגנות- זה דבר שבאחריותו הבלעדית של המרצה ואנו מודעים לכך. אנחנו רק רוצים להראות את מה שאנו יודעים במבחן ושהציון בקורס ישקף זאת ככל האפשר. אני בטוח שיש בכתה יותר מאדם אחד שיודע את החומר מספיק טוב כדי לקבל 90+. מתסכל לחשוב שאפילו אם אתה שולט בצורה מעולה בחומר אך לוקח לך קצת זמן לחשוב יתכן שתאלץ להסתפק בציון נמוך.
בהצלחה לכולם במועד ב'!

Alon Oring
הודעות: 63
הצטרף: 12:15 12/07/2007

שליחה על ידי Alon Oring » 13:16 01/08/2007

ההבדל הוא שבפרק זמן של 4.5 שעות לענות על 5 שאלות אתה מסוגל לעצור ולחשוב.
10 שאלות ב3 שעות ו15 דקות מוכיחות כמה דוגמאות פתרת ואת יודע בע"פ.

חשבתי שאנחנו לא אמורים להיות מהנדסים לפי הנאום הקטן של דורון בתחילת השנה.

שלח תגובה

חזור אל “- פיסיקה 2 לסטודנטים של פיסיקה”