שלום,
הנחת העבודה שלי היתה שיהיה סמסטר של 10 שבועות.
תכנית הקורס נפרשת על פני 12 שבועות.
אני חושב שהנחת העבודה הזאת היא נכונה
(עדיין לא ראיתי פרסום של לוח השנה).
אתם תקבלו את כל ההרצאות.
בהמשך יש נושא אחד (אפקט הול) שאפשר ללמד פחות לעומק
כיוון שאין הוא חלק מנושאי הליבה של הקורס.
על פי התכנית הטנטטיבית שהגדרנו בתחילת הסמסטר
אני אמור להשלים "שבועיים" עם סיום השביתה,
על מנת שיהיה לנו סמסטר תקני של 12 שבועות.
אי לכך ב-4 השבועות הראשונים יהיו הרצאות במקום תרגולים.
זה אומר שנגמור את את כל החומר של החצי הראשון
של הסמסטר עד "חבורות" (לא כולל).
העובדה שעברתם מראש / תרגלתם חומר של החלק הראשון של הקורס
מבטיחה שתוכלו להתמודד עם הקצב המואץ של החומר הנ"ל.
לא מדובר בחומר קשה מבחינה טכנית.
החומר הקשה בא בחצי השני ונלמד אותו בקצב רגיל.
לגבי החצי השני של החומר -
גם בשבוע של ה-17 לפברואר יהיו רק הרצאות,
ובשבוע של ה-24 יהיו רק תרגולים בלי הרצאות,
כיוון שאני אהיה בכנס בקנדה.
אם תבדקו את תכנית הקורס+תכנית התרגולים
תראו שזה יוצא מסונכרן מצוין מבחינתכם
כיוון שאז התרגולים על "סיבובים" יהיו אפקטיביים יותר.
בברכה, דורון
תכנית הסמסטר
מנהל: dcohen
אני חייב לציין, כי על פי ההוראות שקיבלנו, עברתי על ההרצאות ולמדתי את החומר הנדרש, אך עדיין אני לא מרגיש כי אני מבין אותו כל כך (לדוגמא, אני יודע לכתוב המילטוניאן ל N אתריםת אבל אין לי מושג למה אני כותב אותו ככה). כך שאמנם אולי חומר זה נחשב מבחינתך כקל, אך אני לא מוצא אותו ככזה, ולכן מבחינתי (ומבחינת האנשים שאיתם למדתי את ההרצאות) ההנחה שלך כאילו ניתן לרוץ על החומר אינה מדויקת.