מחשוב בקשות לועדת ההשתלמויות (לסגל בכיר)

עמוד הבית: www.bgu.ac.il/computing
הפורום נועד לצורך שאלות, העלאת רעיונות ודיון בנושאי המחשוב ומערכות המידע באוניברסיטה.
במקרה של פתיחת תקלה יש לשלוח דוא"ל לכתובת helpdesk@bgu.ac.il עם קישור להודעה

מנהלים: amirsol, ak

שלח תגובה
i.hirshberg
הודעות: 34
הצטרף: 20:07 09/08/2007

מחשוב בקשות לועדת ההשתלמויות (לסגל בכיר)

שליחה על ידי i.hirshberg » 04:52 10/08/2007

בהמשך לבקשה שהועלתה למטה לגבי מדור מט"ח, כדאי יהיה גם למחשב את כל הנושא של הגשת בקשות לועדת ההשתלמויות.

אני חושב שכדאי יהיה לאפשר למלא ולשלוח את הטופס באינטרנט, ולתת לאפשרות לצרף קבצים, לצרף טקסט (למשל, חלק מהודעת אימייל) ולצרף לינקים (למשל, לאתר האינטרנט של כנס כלשהו), ולאפשר לראש המחלקה, לדיקן ולועדה לחתום על הבקשה באופן אלקטרוני. הדבר יחסוך הדפסת ניירת מיותרת, ויאיץ את התהליך.

כדאי גם ליצור מצב שבו החוקר יוכל לעקוב אחר התקדמות הבקשה (למקרה שנראה שהיא נתקעה איפשהו), כמו גם לאפשר החזרה של הבקשה מהועדה לחוקר במקרה שחסרים פרטים (במקום שהועדה פשוט תדחה את הבקשה ותבזבז לחוקר זמן בהגשת בקשה נוספת). אפשר אפילו לתת לועדה אפשרות להעביר את הבקשה אוטומאטית לעיון הרקטור, למקרה שמדובר בבקשה המצריכה אישור חריג.

כמובן שאם יוחלט לעשות זאת, אזי יש לדאוג שהאתר יהיה מהיר, נוח וידידותי למשתמש (כלומר בלי ג'אווה-סקריפט וכו'), וייכתב באופן תקני, כך שגם משתמשי לינוקס ומקינטוש יוכלו להשתמש בו.

dcohen
הודעות: 2070
הצטרף: 10:13 22/02/2007
מיקום: פיסיקה, חדר 310
יצירת קשר:

שליחה על ידי dcohen » 06:27 10/08/2007

אכן בקשתי המקורית לא נוסחה כראוי ואני מסכים אתך בהחלט.
יש למחשב את הביורוקרטיה של כל התהליך.
למעשה, לאחר מספר איטרציות דוא"ל קיבלתי תשובה מסודרת על העניין.
הם הבטיחו שבשלב מסוים הם ישימו את התשובה בפורום.


הפורום לנושא זה הוא "ריכוז בקשות מגורמי שרות שאין להם פורום"
ולא "אגף מיחשוב" כיוון שזה מטופל במחלקה של סגל אקדמי
(הטעות שלי היתה שחשבתי ששני השלבים הם באחריות מדור מט"ח).

gavri
הודעות: 1
הצטרף: 15:35 17/07/2007

שליחה על ידי gavri » 10:35 12/08/2007

עניתי אישית לפרופ' כהן ואני עונה גם בפורום זה:

במחלקת סגל אקדמי אנו חושבות על מיחשוב ועדת השתלמויות כבר במשך כמה שנים. לאחרונה אף עשינו אפיון מפורט בנושא. הרעיון הבסיסי הוא אכן שחבר הסגל ימלא את בקשתו דרך האינטרנט. יצרף אליה מסמכים כמקובל (עם אסמכתאות, פרופורמה וכדומה) והבקשה תעבור תהליך ממוחשב דרך רמ"ח, דיקן , תקצוב במידת הצורך, ועדת השתלמויות ולבסוף מדור מט"ח.

חבר הסגל יוכל ללמוד על מצב בקשתו ע"י כניסה למחשב וצפיה באיזה שלב היא נמצאת, וכמובן יקבל דוא"ל על אישור או דחיית הבקשה.

התהליך הנ"ל היה אמור להכנס למערכת hr החדשה שאנו מאפיינים כרגע.

לצערנו, , עקב אי יכולת של ספק התוכנה לעמוד בכל המטלות של החלפת מערכת hr הנושא נדחה לשלב ב' של המערכת (החלטה שנתקבלה ע"י ההנהלה). המשמעות היא שזה עלול לקחת עוד לפחות שנתיים או 3 עד שחלום זה יתגשם.

אנו, במחלקת סגל אקדמי-משאבי אנוש מאד הצטערנו על כך. גם לנו התהליך הוא עתיר עבודה, ברורים ובעיות שונות, אשר יעלמו ברובן עם מיחשוב התהליך.
סיגל גברי
רמ"ד סגל אקדמי בכיר

שלח תגובה

חזור אל “מחשוב ואינטרנט”