איך מדוע ולמה לא מסתדר החישוב

מנהלים: The Architect, The Architect

נעול
BionicBong
הודעות: 34
הצטרף: 14:51 28/11/2008

איך מדוע ולמה לא מסתדר החישוב

שליחה על ידי BionicBong » 14:31 29/11/2008

עזרה!

ASS1 סעיף ב+ג:

בסעיף החישוב של המהירויות יוצא לי תמיד 10 במהירות בלי קוקוס, ו - 0 במהירות עם קוקוס.

הנוסחאות:

unladenVel = 10 * ((weight+10) / weight);

ladenVel = 10* ( (weight+10) / (weight+coconutWeight/8));

ערך המשקל יוצא לי עלכיפק אבל אני מפספס פה משהו כנראה. ערכים מוגדרים כמספריםן ממשיים (חוץ מהמשקל) ואפילו ניסיתי לתחום את כל המשוואה בסוגריים, אבל לשווא!!

תהפכו את הדף לשמאל - ימין בשביל לראות את הנוסחאות כמושצריך.

תודה רבה מראש

oridov
הודעות: 11
הצטרף: 14:32 29/11/2008

שליחה על ידי oridov » 14:34 29/11/2008

כשאתה משתמש במספרים בחישוב שנכנס למשתנה מסוג ממשי, אתה צריך להציג אותו בפורמט ממשי (בג'אווה).

בקיצור, אתה צריך לכתוב 10.0 לדוגמא, ולא 10.

lizet
הודעות: 46
הצטרף: 19:02 26/11/2008

תשובה

שליחה על ידי lizet » 14:42 29/11/2008

הנוסחה השניה של המהירות צריכה להיות
10* (weight+10)/(weight+(coconutweight/8))
חוץ מזה, אתה צריך לעשותCASTING
ולהפוך את זה ל
DOUBLE

BionicBong
הודעות: 34
הצטרף: 14:51 28/11/2008

שליחה על ידי BionicBong » 15:45 29/11/2008

כן ה -8 יצא לי סמיילי משתזף משום מה..

הנקודות העשרוניות עזרו תודה, אבל ניסיתי אתזה כבר כשרשמתי רק את אחד המספרים עם נקודה עשרונית וזה לא תפס. הייתי משוכנע שמספיק שרק אחד יהיה רשום כעשרוני בשביל לתת תשובה ממשית.

שוב תודה ועוד שאלה קטנה - casting?

lizet
הודעות: 46
הצטרף: 19:02 26/11/2008

חחח

שליחה על ידי lizet » 16:52 29/11/2008

CASTING
הכוונה היא שאתה מקבל איזשהו ערך ושם אותו בתוך משתנה מסוג INT או DOUBLE ככה אתה נפטר מהמספרים אחרי הנקודה העשרונית או להפך...
במקרה של המהירות עושים CASTING של DOUBLE

נעול

חזור אל “- מבוא למדעי המחשב”