שרשור השאלות שלא קיבלו תשובה

מנהל: The Architect

eyalwu
הודעות: 19
הצטרף: 17:52 09/01/2009

הגדירו את האבנים ככה

שליחה על ידי eyalwu » 17:14 30/01/2009

אבן 2,1 שווה בדיוק לאבן עם 1,2.

AoGenius
הודעות: 63
הצטרף: 21:09 12/12/2008
מיקום: The Punyverse
יצירת קשר:

שליחה על ידי AoGenius » 18:09 30/01/2009

אישית אני מבין את הרעיון שזאת אמורה להיות עבודה קצרה. היא גם נראית ככה לפני שמתחילם לעבוד עליה.

אבל קצת קשה להבין איך אתם מצפים שלא יהיו לנו מיליון שאלות אחרי שלושת העבודות האחרונות בהן הבודקים האוטומטיים עשו שמות במה שעשינו, והכשילו אותנו על דברים יחסית קטנים למרות שעות על גבי שעות של עבודה (וזה לא משנה כרגע אם זה היה נחוץ או לא)?

בסך הכל אנחנו מצפים לאותו יחס כמו שהיה עד עכשיו. ובגלל זה יש פה הרבה שאלות.[/b]

omergold
הודעות: 2
הצטרף: 17:16 06/01/2009

חישוב הנקודות בסיום המשחק

שליחה על ידי omergold » 20:28 30/01/2009

האם חישוב הנקודות הוא פשוט מספר האבנים שיש לקבוצה?
או סכום הערכים המופיעים על כל אבן בקבוצה?
בהסבר למעלה על משחק הדומינו בתחילת העבודה כתוב שזה יתבצע באופן השני שכתבתי
ואילו בסוף כתוב שזה יתבצע באופן הראשון.

מה עושים?

thelegend
הודעות: 95
הצטרף: 21:02 15/12/2008

שאלה על משימה 2

שליחה על ידי thelegend » 21:12 30/01/2009

4. במשימה 2 כשאני רוצה לאתחל את הלוח בבנאי הריק אז למה אני מאתחל האם אני צריך קודם כל צריך לכתוב Board=null כאשר Board זה הלוח שלי ואז האם אני צריך לעבור על איברי המערך כלומר על כל האובייקטים ולאתחל אותם ב(-1,-1)???

ועוד משהו קטן איך מבחינה טכנית אני יכול לגרום לאובייקט שנמצא למשל ב [0]Board להיות שווה ל(2,3) ???

BladeFistX2
הודעות: 14
הצטרף: 22:18 12/12/2008
מיקום: דרום
יצירת קשר:

Re: חישוב הנקודות בסיום המשחק

שליחה על ידי BladeFistX2 » 22:34 30/01/2009

omergold כתב:האם חישוב הנקודות הוא פשוט מספר האבנים שיש לקבוצה?
או סכום הערכים המופיעים על כל אבן בקבוצה?
בהסבר למעלה על משחק הדומינו בתחילת העבודה כתוב שזה יתבצע באופן השני שכתבתי
ואילו בסוף כתוב שזה יתבצע באופן הראשון.

מה עושים?
אני די בטוח שהכוונה שלהם לגבי הניקוד של הקבוצות זה מספר הנקודות על כל האבנים של כל שחקני הקבוצה.לא מספר האבנים.
התחושה שלי די התחזקה כשראיתי שהם כתבו דוגמה:
"Domino Kings, score:54"
כשיש לנו רק 28 אבנים במשחק...
"Dream the same thing every night
I see our freedom in my sight
No locked doors, no windows barred
No things to make my brain seem scarred"
-Metallica, Welcome Home

agman
הודעות: 34
הצטרף: 23:40 23/12/2008

שליחה על ידי agman » 03:10 31/01/2009

למה עדיין אי אפשר להעלות את העבודות ל-SUBMISSION SYSTEM?!

TA_IlanO
הודעות: 47
הצטרף: 11:08 16/11/2008

שליחה על ידי TA_IlanO » 14:01 31/01/2009

agman כתב:למה עדיין אי אפשר להעלות את העבודות ל-SUBMISSION SYSTEM?!
כבר סיימת?
צוות מבוא למדעי המחשב (מתרגל)

TA_IlanO
הודעות: 47
הצטרף: 11:08 16/11/2008

Re: חישוב הנקודות בסיום המשחק

שליחה על ידי TA_IlanO » 14:03 31/01/2009

BladeFistX2 כתב:
omergold כתב:האם חישוב הנקודות הוא פשוט מספר האבנים שיש לקבוצה?
או סכום הערכים המופיעים על כל אבן בקבוצה?
בהסבר למעלה על משחק הדומינו בתחילת העבודה כתוב שזה יתבצע באופן השני שכתבתי
ואילו בסוף כתוב שזה יתבצע באופן הראשון.

מה עושים?
אני די בטוח שהכוונה שלהם לגבי הניקוד של הקבוצות זה מספר הנקודות על כל האבנים של כל שחקני הקבוצה.לא מספר האבנים.
התחושה שלי די התחזקה כשראיתי שהם כתבו דוגמה:
"Domino Kings, score:54"
כשיש לנו רק 28 אבנים במשחק...
צודק
צוות מבוא למדעי המחשב (מתרגל)

thelegend
הודעות: 95
הצטרף: 21:02 15/12/2008

קצת שאלות

שליחה על ידי thelegend » 14:28 31/01/2009

1. מה אני יכול להניח על numOfTiles האם הוא יכול להיות null האם הוא יכול להיות אפס???
2. האם יש לי 5 משתני מחלקה כלומר, שני מערכים אחד עבור הרחבה ימינה ואחד עבור הרחבה שמאלה והאבן בקצה הימיני והאבן בקצה השמאלי ומשתנה נוסף שאומר לי כמה אבני דומינו יש כרגע במשחק???
3. המערך אותו אני עושה הוא מערך של אובייקטים כלומר הוא מאותחל אוטומטית בתור null אבל השאלה היא האם בבנאי שמאתחל עלי לאתחל כל אובייקט ואובייקט במערך ואם כן האם לאתחל אותו לאפס, למינוס אחד או לאתחל אותו ל null ???
4.
שאלה קטנה נוספת האם אני צריך להגדיר גם במשימה 2 שני משתנים private שאחד אמור להוות את החלק הימיני של אבן הדומינו והשני את החלק השמאלי של אבן הדומינו ממש כמו במשימה 1????

לדוגמא קוד:
private int right;
private int left;


נ.ב אם במקרה ענו כבר אל אחת מהשאלות אבל התשובה תיהיה קצרה אז אנא ענו שוב ואם בכל זאת לא בא לכם לענות שוב אז לפחות תשימו את הלינק לתשובה כי אפשר להגיד שעברתי על רוב ההודעות פה ויש הרבה פעמים סתירות בין התשובות או חוסר בהירות בתשובה.

תודה

shlomz
הודעות: 28
הצטרף: 16:44 12/12/2008

שליחה על ידי shlomz » 15:14 31/01/2009

לגבי משימה 2, פונקציית הtoString...
איך בדוק אני רושם אותה? לא כ"כ הבנתי את הרמז שנתתם לגבי ההרחבות...

agman
הודעות: 34
הצטרף: 23:40 23/12/2008

שליחה על ידי agman » 17:28 31/01/2009

TA_IlanO כתב:
agman כתב:למה עדיין אי אפשר להעלות את העבודות ל-SUBMISSION SYSTEM?!
כבר סיימת?
לפני שלושה ימים...

TA_IlanO
הודעות: 47
הצטרף: 11:08 16/11/2008

שליחה על ידי TA_IlanO » 21:39 31/01/2009

shlomz כתב:לגבי משימה 2, פונקציית הtoString...
איך בדוק אני רושם אותה? לא כ"כ הבנתי את הרמז שנתתם לגבי ההרחבות...
שני המערכים לא קשורים לפונקציית ההדפסה ישירות
יש בהודעות אחרות דיון על המערכים של החלק הזה
צוות מבוא למדעי המחשב (מתרגל)

yurib
הודעות: 207
הצטרף: 18:30 19/11/2008

שליחה על ידי yurib » 23:42 31/01/2009

במחלקה DominoGameManager לא קיימת אף שיטה שמחזירה מידע למשתמש, כך שאין לי אפשרות להתריע אם קיבלתי פרמטרים לא תקינים והאובייקט לא נבנה בצורה תקינה, כלומר, אני יכול לשים איזשהו ערך לא חוקי בשה כלשהו, אבל למשתמש אין דרך לבדוק את זה... מה עושים ?

נעול

חזור אל “- מבוא למדעי המחשב”