תרגיל 3 שאלה 2
תרגיל 3 שאלה 2
האם אפשר לחדד מהי בדיוק השאלה? הגענו לשלל תובנות, אבל לא ברור לנו בדיוק מהי השאלה עליה אנו אמורים לענות...
Re: תרגיל 3 שאלה 2
מצטרף לשאלה - בפרט - האם הבעיה כולה היא חד מימדית, או שהשכבה הנספחת היא חד מימדית, אך נמצאת מעל לשכבה הנתונה?
Re: תרגיל 3 שאלה 2
בתרגיל נדרשתם לכתוב מהו יחס האריזה כפונקציה של x ולמצוא מהו יחס האריזה המקסימלי
שימו לב כי כיוון שהאטומים הנספחים נמשכים למצע הם תמיד יעדיפו להיות בתוך החללים שבין הטבעות אלה אם כן המצב איננו מתאפשר
הבעיה כולה היא דו מימדית.
שימו לב כי כיוון שהאטומים הנספחים נמשכים למצע הם תמיד יעדיפו להיות בתוך החללים שבין הטבעות אלה אם כן המצב איננו מתאפשר
הבעיה כולה היא דו מימדית.
Re: תרגיל 3 שאלה 2
אם הכל דו-מימדי (לא יודע למה כתבתי חד מימדי), לכאורה בתוך כל משושה יכול להכנס רק אטום בודד עם יחס הרדיוסים הנתון...
Re: תרגיל 3 שאלה 2
אלה אם כן הוא גדול מידי ולא יכול להכנס...שים לב כי הוא לא חייב להיות באותה "רמה" כמו המצע (גובה) זאת אומרת שעובר x=1 הוא ממש יפול לגובה המצע עצמו אך עבור יותר מ-1 הוא יהיה קצת מעל המצע, אבל אולי ביחסים גדולים יותר קורה עוד משהו מעניין...
Re: תרגיל 3 שאלה 2
אם הכל באותו מישור - מה זאת אומרת מעל המצע?
Re: תרגיל 3 שאלה 2
כשעשינו בכיתה תרגיל חד מימדי, המצע היה בקו אחד והסריג שסופחים נמצא מעליו, גם חד מימדי אבל מעליו. כך גם כאן, רק דו מימדי.
-
- הודעות: 514
- הצטרף: 18:36 12/10/2010
Re: תרגיל 3 שאלה 2
לא כל כך ברור לי איך אפשר לחשב את היחס אריזה...כי בגלל היחסים הכדור הגדול יכול להיות יותר גדול מהתא הפרימיטיבי (כפי שאנחנו רואים את זה) ואז אנחנו כבר לא כל כך יודעים מה צריך לחשב
Re: תרגיל 3 שאלה 2
באמת צריך להבחין בין כמה תחומים שבהם ההתנהגות הפונקציונלית היא שונה, בדיוק כמו שעשינו בתרגול השני כשבהתחלה הסתכלנו על מצב בו הקטנים משיקים והגדולים לא, ואחר כך על מצב הפוך. שניהם קיימים ולשניהם צריך להתייחס.
Re: תרגיל 3 שאלה 2
בפתרון שפורסם אין אף מילה על יחס אריזה, היות וזו הייתה הנקודה הכי לא ברורה (לי לפחות) - האם יש אפשרות לפרסם פיתרון מלא?
תודה.
תודה.