בתחילת השיעור אתמול פתחנו דיון בשאלת אופיו הרצוי של השיעור [פוקוס בהוגה אחד בכל פעם או קולז של דעות] אשמח להתיחסותכם לסוגיה זו גם כאן. זאת מתוך מגמה להצביע ולהשפיע על ההמשך.
עמית קולא
למשתתפי שיעור אמונות היהודים
כבר הבעתי את דעתי בעניין בשיעור אבל רציתי להגיד אותה שוב.
אני מרוצה מאוד מהמתכונת הנוכחית כי היא מאפשרת לי לקבל "דיוקן" יותר ברור של ההוגים והכותבים, הרקע, התקופה שבה פעלו וכדומה.
אני מקווה שההכרות עם ה"נפשות הפועלות" תעזור לי להבין טוב יותר את עמדתם כאשר אתקל בהם שוב בלימוד של סוגיה כזו או אחרת.
אני מתכוונת להמשיך לבוא לשיעורים גם אם מתכונתם תשתנה, אך אני מוצאת עניין דווקה בצורה הזו.
בברכת שבוע טוב,
אירנה יונית סגל
אני מרוצה מאוד מהמתכונת הנוכחית כי היא מאפשרת לי לקבל "דיוקן" יותר ברור של ההוגים והכותבים, הרקע, התקופה שבה פעלו וכדומה.
אני מקווה שההכרות עם ה"נפשות הפועלות" תעזור לי להבין טוב יותר את עמדתם כאשר אתקל בהם שוב בלימוד של סוגיה כזו או אחרת.
אני מתכוונת להמשיך לבוא לשיעורים גם אם מתכונתם תשתנה, אך אני מוצאת עניין דווקה בצורה הזו.
בברכת שבוע טוב,
אירנה יונית סגל
אחרי שעשינו שני שיעורים ב"סגנון השני" אם הם היו מייצגים, אז אני חושב שאני מעדיף את הגרסא הקודמת של ללכת לפי הוגה אחד. לדעתי כאשר לומדים הוגה ולא נושא יש קו מחשבה שהולכים לאורכו ולומדים אותו, לעומת זאת בשני השיעורים האחרונים היה יותר בליל של מחשבות על סוגיות שונות וקשורות והיה קשה לשאוב משהו של ממש מהשיעור.
"התמדה זה הכול,
אין שום סיבה להפסיק..."
"איזה כיף", הדג נחש מסבירים את החוק הראשון של ניוטון
אין שום סיבה להפסיק..."
"איזה כיף", הדג נחש מסבירים את החוק הראשון של ניוטון